Gå til innhold

Min E61 525 DAT M-sport - Nye felger side 4!! :)

BayernMV
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til forumet!

Fin bil du har fått deg, regner med du er fornøyd så langt! :)

Ang. "follow me home" så kan du prøve å trekke til deg hendelen for langlys (slik du gjør for å blinke med langlysene) etter du har slått av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei og velkommen til forumet!

Fin bil du har fått deg, regner med du er fornøyd så langt! :)

Ang. "follow me home" så kan du prøve å trekke til deg hendelen for langlys (slik du gjør for å blinke med langlysene) etter du har slått av bilen.

Tusen takk for det!:) Ja er strålende fornøyd, herlig bil!!

Takk for tips, dette skal testes. Er dette med hendelen en velkjent sak? Dette gjøres altså kun en gang for å få det programmert?

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trekke i hendelen hver gang du ønsker å benytte follow me home funksjonen. Hvor lenge de skal lyse regulerer du selv i iDrive. Man får faktisk programmert follow me home funksjon ved ett klikk på bagasje-knappen på nøkkelen, men det er helt sikkert ikke alle programmer man kan bruke for å få til dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trekke i hendelen hver gang du ønsker å benytte follow me home funksjonen. Hvor lenge de skal lyse regulerer du selv i iDrive. Man får faktisk programmert follow me home funksjon ved ett klikk på bagasje-knappen på nøkkelen, men det er helt sikkert ikke alle programmer man kan bruke for å få til dette..

Ok, skjønner.

Litt merkelig at dette ikke ligger inne orginalt. Er jo litt tungvinnt dette med hendelen? Skal sjekke opp dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Systemet ligger jo inne originalt da det ikke er meningen å kunne styre dette fra nøkkelen. Formålet til follow me home funksjonen er jo nettopp å belyse opp foran deg helt til du kommer fram til husdøren og da er det jo helt greit å dra i hendelen i det du går ut av bilen. Jeg vet at du får kodet om dette med NCSExpert sitt system..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Systemet ligger jo inne originalt da det ikke er meningen å kunne styre dette fra nøkkelen. Formålet til follow me home funksjonen er jo nettopp å belyse opp foran deg helt til du kommer fram til husdøren og da er det jo helt greit å dra i hendelen i det du går ut av bilen. Jeg vet at du får kodet om dette med NCSExpert sitt system..

Skjønner. På Audien jeg har begynner lampene å lyse også når bilen låses opp.. Syntes dette er en fresh og praktisk funksjon.

Hva er NCSExpert system? Org BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift biler eller biler som er produsert etter 09/2006 har / har mulighet til å få lysene til å slå seg på når man låser opp bilen. Dette er riktignok parklysene. Jeg mener faktisk å ha lest at det er mulig å kode dette på eldre utgaver med den gamle lysmodulen med NSCExpert. NSCExpert er et program hvor man kan kode bilen og slette feilmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift biler eller biler som er produsert etter 09/2006 har / har mulighet til å få lysene til å slå seg på når man låser opp bilen. Dette er riktignok parklysene. Jeg mener faktisk å ha lest at det er mulig å kode dette på eldre utgaver med den gamle lysmodulen med NSCExpert. NSCExpert er et program hvor man kan kode bilen og slette feilmeldinger.

Igjen, takk for nyttig info! :)

Skal oppdatere tråden når jeg har ordnet dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med flott bil, så bra ut denne.

Andre felger nå, så skiller den seg raskt ut i mengden... :wink:

Takk for det, i likemåte!:)

Blir å kjøre på de orginale m-sport hjula denne vinteren. Men felger kommer definitivt til sommeren!! Syntes 20" ser riktig ut og må bruke vinteren til å finne noen skikkelige!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...