VegarVS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Bilen er en 2012 Mini Cooper SD 2.0. Med Harman Kardon anlegg. Sportstoler i delskinn. DAB radio. John Cooper Works styling. Bi-xenon +++ slenger med litt bilder! skal få tatt noen skikkelig ordentlig bilder med speilrefleks en dag det var uka før jeg hentet den, for å se den in live action.. å da ble jeg forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 slik stod den, når jeg hentet den, med blomst på ruta fornøyd og stolt eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med artig liten bil! Hva innebærer Cooper SD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med artig liten bil!Hva innebærer Cooper SD? S er jo sport mener jeg på. og D står for diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med artig liten bil!Hva innebærer Cooper SD? S er jo sport mener jeg på. og D står for diesel. Det regnet jeg med, men lurte mer på hva det faktisk innebærer med tanke på motor/annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 vel, det er 143hk turbodiesel.. sportstoler, er vel sportsunderstell også, det husker jeg ikke i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 grattis med kul bil, de nye miniene er blitt ganske tøffe. får mye kult av utstyr til de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 grattis med kul bil, de nye miniene er blitt ganske tøffe.får mye kult av utstyr til de takk takk jo, sikler en god del når jeg kikker på delekatalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 har flere bilder, men det funker ikke å laste opp aaaakkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Grattis med kul liten sak:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Fikk ikke opp noen av bildene i denne tråden, men bilen er sikkert kul for det om! Grattis! Edit: Fikk de opp, var kul ja! Står vel S ved blinklyset der? Eller SD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Grattis med kongebil Likte den veldig godt! Må man ut med mange kroner for en slik bil? Trenger ikke å svare på sistnevnte om du ikke vil oppgi pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Flott bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 står s ved blinklyset ja, og SD på luka jordfræsar : en ny slik uten vinterhjul, koster ny 326.500.- jeg fikk en bedre pris Edit: Takk for komplimenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå