dav-a Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 For en teit og unødvendig kommentar. Sett deg bak rattet i en Mini så forstår du fort at det ikke er en frisørbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Enig. Jeg prøvde en vanlig cooper av forrige generasjon forleden og det er virkelig en liten gocart. Morsom sak, helt til jeg ga gass ut av en sving på litt vått føre. Da ble den dessverre helt uaktuell for min del, men uansett... frisørbil? Heh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Hmm, 136 turbodieselhester - den Minien tror jeg flytter seg ganske uanstrengt. Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 kom hit en tur så skal du få sitte på, etter det blir du grønn av misunnelse skal jeg si deg 136 dieselhk flytter seg greit det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 For en teit og unødvendig kommentar. Sett deg bak rattet i en Mini så forstår du fort at det ikke er en frisørbil. Haha, ikke så HÅRsår nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 For en teit og unødvendig kommentar. Sett deg bak rattet i en Mini så forstår du fort at det ikke er en frisørbil. Haha, ikke så HÅRsår nå! badambishj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 at det er mulig å være så usaklig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Grattis med artig bil Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 takktakk godt det er flere enn meg som liker disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Jeg vurderer faktisk ny Mini. Men ser at jeg kan ha behov for en mer praktisk bil. Er i allefall LITE plass i min R53. Lurer på hva jeg hadde fått i innbyttepris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå