Farrukh M Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Hadde vært drit kult hvis folk fra bimmers kunne delta i bimmers. Er det noe krav på bil osv? har jo sett noen hellt jævlig biler i gumball!! Hvor mye koster det? noen som har link om info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 De fleste kan nok delta om du ser bort fra at det koster noen hundretusen. Har du forsøkt www.gumball3000.com? Utrolig nok har faktisk disse en internettside, og der står det meste du spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 300.000kr var vel prisen for å være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 225.000kr for 2 personer er prisen for 2012. Er vel bare å pantsette leililighet å låne penger av banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 I tillegg må man få bilen sin over til statene (og forhåpentligvis hjem igjen), koster noen småpenger det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Jepp.. Dette dekker ikke drikke på festene engang Så man må nok regne med en god ekstra slump med penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Det er ikke noe for de fleste her på bimmers nei Men åssen er det hvis man kjører sammen/følger de bilene, det kan være morro det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Hvem som helst kan delta og med hvilken som helst bil! I år deltok noen i en VW Transporter og Skoda Superb så du trenger ikke å ha millionbil. En lokal soss deltok i år med sin sorte X6, kjørte rundt i byen her med full Gumball dekor i flere uker etterpå! Hadde forøvrig vært dritkult å delta, hadde jeg hatt mye penger så hadde jeg jaggu kosta på meg en tur med detta sirkuset Mange av deltagerene gjør stort nummer utav å ha ett tema for seg og bilen. Ifjor deltok noen nordmenn som åpenbart hadde Norge som tema da de hadde fått foliert hele E60 M5en sin i det Norske flagget med påmonterte viking horn på panseret, de hang ut av vinduet med norske flagg, vikinghjelm på hode ikledd lusekofter! Harry som fy men litt kult også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Nordmenn med X6 og Cayenne...Viser at mye penger ikke nødvendigvis betyr god smak. Hadde vært grisetøft hvis noen deltok med E30 M3 skodd med feite BBS RS, evt en avusblå E34 M5. Da skulle jeg tatt meg tid til å se på programmene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Nordmenn med X6 og Cayenne...Viser at mye penger ikke nødvendigvis betyr god smak.Hadde vært grisetøft hvis noen deltok med E30 M3 skodd med feite BBS RS, evt en avusblå E34 M5. Da skulle jeg tatt meg tid til å se på programmene og. Det er noe sånt jeg ser/drømmer for meg, men med e39.heheh Men hva om man bestiller hotell på forhond hvor de fra gumball har, og kjører samme rute som det.... det vil være like morro men mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Nordmenn med X6 og Cayenne...Viser at mye penger ikke nødvendigvis betyr god smak.Hadde vært grisetøft hvis noen deltok med E30 M3 skodd med feite BBS RS, evt en avusblå E34 M5. Da skulle jeg tatt meg tid til å se på programmene og. Hehe! Vi nordmenn har kanskje litt til felles med Russerne der Kan jo bare nevne den kamuflasje dekorerte Rolls Royce Phantomen som Autostrada lot Top Gear låne Her kommer Storbritanias mest kjente biltestere til Norge og hva gjør vi? jo vi lar dem låne nasjonalstolthenten deres lakkert i kamufalsjefarger Å delta i en dønn orginal E34 M5 hadde vært stilig men råest for meg hadde vært å delta i en M635CSI , så hadde man fått litt mer stil over detta arregementet som mer eller mindre minner om en litt forsinket Russefest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Nordmenn med X6 og Cayenne...Viser at mye penger ikke nødvendigvis betyr god smak.Hadde vært grisetøft hvis noen deltok med E30 M3 skodd med feite BBS RS, evt en avusblå E34 M5. Da skulle jeg tatt meg tid til å se på programmene og. Det er noe sånt jeg ser/drømmer for meg, men med e39.heheh Men hva om man bestiller hotell på forhond hvor de fra gumball har, og kjører samme rute som det.... det vil være like morro men mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Nordmenn med X6 og Cayenne...Viser at mye penger ikke nødvendigvis betyr god smak.Hadde vært grisetøft hvis noen deltok med E30 M3 skodd med feite BBS RS, evt en avusblå E34 M5. Da skulle jeg tatt meg tid til å se på programmene og. Tror man blir LITT sliten med å kjøre e30 i gumball.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Hmm, Ellingsen. Var jo en drifting rigga Toytoy Supra med i år, så hvorfor ikke en e30m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 alex roy deltar med en av sine E39 M5er stortsett hvert år. Ser ganske orginale ut utvendig. Men er ganske oppgraderte innvendig med moderne teknologi. og litt trimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå