Gå til innhold

Skvettlapper til BMW 520d F10/F11 M-sport 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger noen gode råd fra dere BMW kjennere.

Jeg får min nye BMW 520d F11 2012 modell (Sophisto grå) neste fredag, spørsmålet er om jeg skal få montert originale "skvettlapper" på bilen eller ikke, dette for å spare lakken bak hjulene. Dette er forøvrig min første BMW, noe spent ja.

Hva mener dere om skvettlapper?

Er det noen av dere som har montert "plastfilm" bak hjulene eller er dette unødvendig?

Bilde av bilen kommer etter neste helg...

Takker for hjelpen med gode råd..

John Kr

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

3M bl.a. har en bra film som jeg har brukt endel på det samme.

Greit nok å lakke etterhvert,bare lakkerern klarer å finne nyansen.Kjedelig når han (som vanlig) bommer....

Skrevet

Jeg hadde glatt montert skvettlapper. Gjorde dette på min E87 i sommer og har ren bil mye lenger. Slipper å sandblåse kanaler/bakfanger også slipper jeg smågrus som legger seg under understellslistene.

Synes det er kult med skvettiser jeg!

Skrevet

Satt på skvettiser både på Z4en og E46en jeg hadde. Handler nok inn til E91en også før breihjul kommer på.

Siden lakken på bilen din er grå vil det nok se ganske diskré ut.

Skrevet

Tok meg nøyaktig 10 sek.

attachment.php?attachmentid=489219&stc=1&d=1298412130

attachment.php?attachmentid=489220&stc=1&d=1298412130

attachment.php?attachmentid=489221&stc=1&d=1298412130

Jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å vurdere engang, synes det er kult å se nyere bmw'er med skvettlapper jeg. Betyr at eieren har ett langsiktig eierperspektiv. :wink:

Skrevet

Tøft, tusen takk for bildene. Får se dette litt an i morgen, det er vell noe sent å få de satt på nå når jeg skal hente bilen i morgen. Er det noe heksekunst å sette de på selv? Regner med at de skal skrues fast i innerskjerm (plast)?

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste å få på skvettlapper fort som f... ! jeg gjorde det ikke da jeg fikk min bil og det resulterte i at lakken forsvant under frem dørene på kanalene bare etter 15 000km....

jeg fikk montert i vår!

Og det er ikke stygt med de nye skvettlappene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...