Gå til innhold

Fargevalg F11

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Har safir sort på X5'n, pen farge, men tenkte og endre litt nå.

Prøvekjørte 528 i xdrive touring i dag. Fantastisk fin bil. Men det blir ikke den motoren.

Det er vanskelig og forklare, men det er noe som mangler( lyd, balanse, seighet, bunndrag osv) i forhold til sekser.

Blir vel 535

Ps! Syns hvit er ut, men alpinhvit F11 er meget pent, godt valg.

Hvilken motor valgte du?

535 er jo bare rått! Tror faktisk jeg selv hadde gått for 535d. Den er jo raskere og mye sterkere enn bensinutgaven. (535i: 306hk/400nm 0-100 på 5,9 sek. 535d: 313hk/630nm 0-100 på 5,5 sek.!)

Prisen er jo og den samme for begge utgavene:

Staten gir meg dessverre ikke noe valg når det gjelder motor, det valget har de allerede foretatt med sine avgifter så det blir dessverre bare 520d på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke direkte en stusselig bil/motor det heller.

535d er vel faktisk billigere enn 535i, men jeg har lyst på bensin, har kjørt diesel så mange år :?

Lånte en F10 523 med "gammel" motor 3,0 204hk. Det er en heeeeelt annen opplevelse i forhold til 2,0 twin turbo, blir sekser ja............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en side hvor du kan se forskjellige indidual farger... Lykke til i ditt valg, jeg endte opp med Alpin hvit på min F11 som er i bestilling.

Synd at F10/11 ikke er tilgjengelig i safir sort, det hadde jeg på forrige bil....nydelig sort farge :D

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=546540

Hmmm, min F10 er safir sort så den fargen er vel tilgjengelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med m-sport.

Og det skal jeg ha :applause:

Ja den er ett "must"!

Kos deg med og sette opp din bil etter eget ønske, blir nok meget bra dette.

Ikke lett og velge farge. Jeg liker veldig godt mørke farger selv, men er gått lei av og hele tiden pusse på

bilen for at den skal skinne mest muligt og være livredd for en liten ripe. Tror hvit vil gjøre det litt enklere.

Når det gjelder karbon sort hadde jeg den tidligere på en E61.

Syns selv den gikk litt for mye over i blå i sollys, samt at det veldig lett ble skjolder i lakken selv etter polering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karbon sort er en såkalt mareritt-lakk. Den er knallhard å korrigere men får ekstremt lett småriper og defekter. Å korrigere denne med håndpolering vil være som å tro på julenissen. Slik har jeg også opplevd Schwarz2/Jet black, altså solid svart uten metalic.

Om man vil ha litt mer bekymringsløst forhold til lakk er nok lysere farger veien å gå, men mørke farger er nydelige så lenge til er på stell. Jeg synes lyse farger med metalic fremhever linjene og lysspillet på bilen, særlig Bangle-perioden med mange konvekse og konkave flater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

525d leveres nå med firer :evil:

Utstyret er bestemt, det blir M pakke, nappa skinn, komfortstoler, pianolakk interiør lister, EDC, sportautomat,kamera, headup, X- drive, ++++++++ havna på 364` i ekstrautstyr :shock:

Det tror jeg blir jævlig bra, Gratulere :-)

det baller fort på seg når man begynner å krysse av på den ekstrautstyr's lista :shock:

selv havna jeg på ca 300 000,- i ekstra utstyr før jeg plutselig kjøpte campingvogn og måtte ha krok :-) den kosta 25 000,- å ettermontere....

komfortstolene synes jeg er drit bra, night vision angrer jeg litt på at jeg valgte, skulle heller ha brukt pengene på krok og kamera da jeg bestilte bilen...

er meget godt fornøyd med hifi pro og navi pro, kjekt med HDD for å lagre musikk, og når man får stilt inn lyden riktig blir det meget bra lyd i anlegget :-)

525d med firer suger #-o

Jeg har hatt 1 bmw med 4 sylindra motor og 10 med 6'er det blir aldri 4'er på meg igjen, selv om motorene er mye bedre og kraftigere nå en når jeg hadde det (2004 mod 320dat)

liker lyden av 6erne til bmw enten det er bensin eller diesel!

går nok for bensin neste gang jeg, begynner å bli lei av diesel... siste 4 bilene jeg har hatt har vært diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker nok ganske likt skjønner jeg. Er også som sagt lei diesel, og fikk blod på tann når jeg kjøpte meg 540 tidligere, det er noe eget med skyvet.....

Ellers prøvde jeg som sagt 528, 2,0 twinturbo, 523`n med 3,0 204hk holder godt følge, og en myyyyye bedre opplevelse.

Hadde individual annlegget i X5`n, 16 høyt og 800 og noen watt, meget bra lyd. Komfort stoler er et must.

Jeg har vurdert og kutte ut nightvision, har jo ikke savna det tidligere, og det koster jo 22`, kutter også citrinblack, og kjører sophistogrå.

Usikker på om jeg skal velge aluminium eller sorte eksteriør lister rundt vinduer, har sett begge i levende live, og det er pent med begge deler, hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...