chrisnov Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Bmw E87 120D M-sport 2006 mod Ting som er gjort med bilen. -Tonede ruter. -Bsr chip, ppc3 Montert mandag 9.Nov 11 -Hvite angeleyes. -Hvite grøftelys. -Hvite skiltlys. -Mindre antenne. -Felger GS Hyper track 19" -Hekkspoiler. -Bygget om eksosen - Schmiedmann eksos. -Subkasse, uten bytte av spiller. Planer med bilen -Splitters Bestilt -Toning av ruter fremme.. Usikker, hva mener dere? Litt dårlige bilder... Utstyr: -Navigajonssystem proffesional. -Sort interiør. -Interiørlister i sølv, aluminium. -Xenon. -Comfort pakke. -Advantage pakke. -Dynamikk pakke. -M-Sportspakke. -Radio Professional med CD- og DVD- spiller. -Hi-Fi høyttalersystem, med ti høyttallere. -Kjørecomputer. -Multifunksjonsratt. -Cruise Control. -Mobiltelefon med Bluetooth -4 elektriske vindusheiser. -Klimaautomatikk. -Regnsensor. -Lyspakke. -Ambientebelysning. -Park Distance Controll (PDC) -Tonede ruter bak. -M-sportsratt i skinn. -Takluke. -Armlene. -Voice input system. -GS Hyper track 19" sommer. -17" alu vinter. ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Gratulerer med tøff liten sak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Gratulerer med tøff liten sak:) Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 gratulerer med fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 I dag forsvant det litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Flott bil! Jeg synes nesten den ser lavere ut enn M-understellet. Er det senk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Flott bil! Jeg synes nesten den ser lavere ut enn M-understellet. Er det senk på den? Den er orginalt senket.. Tror det har en del å si når det er 19" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Jeg synes ofte at bilene med originalsenk og 19-tommere ser litt for høye ut, men denne er jo akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Jeg synes ofte at bilene med originalsenk og 19-tommere ser litt for høye ut, men denne er jo akkurat passe. Ja det er sant. Denne er helt perfekt hadde full bil i helgen. Hørte ingen subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Pen denne her.Ja merket du stor forskjell etter chippen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Pen denne her.Ja merket du stor forskjell etter chippen? Ja det vil jeg påstå. Var mye mer drag i den. 5-6 virket litt dau, men 2,3,4 gir var mye mer drag i enn før. Raskere respong og lengre pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Grattis med fin fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Grattis Eneste forslaget jeg har, er baklykter med mild soting på det hvite. Og LED eller noe i skiltlys, men det har du jo bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Grattis Eneste forslaget jeg har, er baklykter med mild soting på det hvite. Og LED eller noe i skiltlys, men det har du jo bestilt Har vudert det, men tror jeg venter til over vinteren. Så det blir litt dele kjøp i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Helgen er kommet og bilen skal bli grundig vasket i morgen eller søndag. Kjøpt inn en del produkter ifra MEGUIARS, så håper dette blir bra. Avfetting: Chemical Guys Grime Reaper. Såpe: Meguiar`s Gold Class Car Wash. Felgrens: Meguiar`s All Wheel Cleaner. Dekkglans: Meguiar`s Endurance High Gloss. Polish: Meguiar`s Deep Crystal Polish. Wax: Meguiar`s Gold Class Liquid Wax Og litt tilbehør som: -Microfiber Kulter. -Meguiars Wather Magnet Drying Towel. -Mikrofiber Vaskevott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå