Odd-M Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Snadder! Hadde en 520d på lån et par uker forrige vinter og det gav definitivt mersmak. Når variantene med sekser kommer ned i et overkommelig prisnivå skal jeg har en F11.
Tore_S Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Gratulere med pen bil... Blir bare mer og mer fornøyd med min F10 jeg, har hatt den 1,5 år nå, var en del prakk i begynnelsen men nå er det lenge siden det har vært noe tull!!
Silverboy Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Grattis med lekker bil! Genial dato treff som sikkert mange kommer til å få glede av i hele bilens levetid tenk om 20 år hvor stas det er å få en norsk slik med de tallene i vognkortet og masse snadder på lista Hvordan har du klart å få på 350.000 i ekstrautstyr uten å velge hverken panorama, softclose eller aktiv cruise?
John Kr Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Takker for hintet, må innrømme at det ble en regnefeil her da, det skulle være 250k og ikke 350k, beklager regnefeilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå