John Kr Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hei Folkens Da skal jeg hente min første BMW, har aldri hatt eller kjørt BMW før Nå er ventetiden over og jeg skal hente den på fredag, dvs 11.11.11 og det er en F11, ikke rart jeg er spent. Meningen med tråden er å legge ut noen bilder av bilen og kanskje melde meg på dette Forumet, har frekventert på lignende Forum tidligere, men da i andre bilmerker. Spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Gratulerer med konge bil skjønner du er spent ja Husk og start ny tråd og legg ved bilder og info. i riktig kategori, bilder & filmer/show-off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Gratulerer! Du får gjøre det litt spennende.. F11 den 11.11.11 kl 11:11.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Grattis! Men kjøper du bil i denne prisklassen uten å prøvekjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Må innrømme at jeg har prøvekjørt bilen (F10) i noen mil, men det er det hele. Ble bare forelsket og bestemte meg raskt at en slik bil skulle jeg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Kan godt forstå at du fallt fort for denne bilen, uten å ha vært inntressert i BMW tidligere. Det er noe av det råeste bilene på dagens marked spør du meg Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Var å hentet bilen i dag, det ble "shook hands" nøyaktig kl.1111. Dvs en F11 den 11.11.11 kl.1111 Bilder kommer, men må vaske den først, kjørte 11 mil på saltede veier i dag, så den ser ikke ut. Nydelig bil - M-sport med kr 250 000,- i utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Bilder Forøvrig en fin dato å gjøre noe spesielt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Grattis som BMW eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 gratulerer : D de nye femmerene er bare helt nydelige! håper på å få prøvd en slik en gang du må få opp noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Tok to bilder før jeg kjøre ut av butikken og før bilen ble skitten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniak Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Flott bil, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Flott bil - Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Grattis! Synes f11/10 bare blir finere og finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Tok noen bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå