Morty999 Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 haha.. skjønner ikek hvorfor dem begynte med plastikk engang http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegve ... key=281092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Når vi begynte å ta i bruk plast, hadde svenskene allerede avviklet disse av samme grunn vi gjør nå. Og dette ble tatt opp av mediene den gang, men ingen ville høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Godt og høre, er lei at plastskiltene mine sprekker i kulda :\ forbanna dritt skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Når vi begynte å ta i bruk plast, hadde svenskene allerede avviklet disse av samme grunn vi gjør nå. Og dette ble tatt opp av mediene den gang, men ingen ville høre. Det er jo akkurat det vi er kjent for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Når vi begynte å ta i bruk plast, hadde svenskene allerede avviklet disse av samme grunn vi gjør nå. Og dette ble tatt opp av mediene den gang, men ingen ville høre. Det er jo akkurat det vi er kjent for Blir litt som når man er liten, og blir fortalt at plata er varm, men må alikevel ta på den for å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Når vi begynte å ta i bruk plast, hadde svenskene allerede avviklet disse av samme grunn vi gjør nå. Og dette ble tatt opp av mediene den gang, men ingen ville høre. Det er jo akkurat det vi er kjent for Blir litt som når man er liten, og blir fortalt at plata er varm, men må alikevel ta på den for å prøve. Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Eller en slik en. Alle vil jo trykke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 håper di nye alu-skilta passer i skiltholderen til skilta som var før plast. Jeg har plast-skilt på bilen nå og kommer til å bestille alu-skilt ved første anledning! håper bare dem passer i di gamle skiltholderne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Når vi begynte å ta i bruk plast, hadde svenskene allerede avviklet disse av samme grunn vi gjør nå. Og dette ble tatt opp av mediene den gang, men ingen ville høre. Aner vi samme trekk som diesel vs. bensin mtp utslipp? Norge i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Har bare hatt plastikk siden denne våren jeg. Å syns faktiskt de er penere enn alu skiltene. Kjenner heller ikke noen som har opplevd at de sprekker på vinteren, men bor jo i Stavanger å det blir sjeldent mange minus grader her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Skulle bestille meg nye skilt egentligt nå, men da for man heller vente til nyåret:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Jeg har heldigvis metallskilt fra før de kom med de dumme plastskilta, men jeg har norsk flagg på da bilen er registrert etter 2007! Husker jeg skulle bytte til skilt med Norsk flagg på E39en, de gamle uten flagg så helt forhistoriske ut også fikk jeg plastskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Mine plastskilt tålte 80km/t i -42.8.. Skjønner ikke greia, skilt er skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Blir det noe forskjell i utseende på de nye skiltene etter nyttår? Syns disse plastskiltene ser veldig bra ut, men satser på at de nye blir identisk? Tenker på overflate osv. Ser fint ut når de er så glatt og blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Blir det noe forskjell i utseende på de nye skiltene etter nyttår? Syns disse plastskiltene ser veldig bra ut, men satser på at de nye blir identisk? Tenker på overflate osv. Ser fint ut når de er så glatt og blanke http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10015826 De nye aluminiumskiltene kommer til å se ut som de gamle, med samme tallstørrelser og dimensjoner. Og skulle du ha et plastskilt som du ønsker å bytte ut koster det ikke all verden; 120 kroner for to skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå