Gå til innhold

Panser-BH - Kult, eller idiotisk?

Skilbert
 Share

Panser-BH - Kult eller idiotisk?  

131 stemmer

1. 1. Panser-BH - Kult eller idiotisk?

• Kult
      50
    • Idiotisk
      67
    • Bare til transport
      14

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heldigvis er vi ikke like :) Synes ikke det er det peneste i verden, men er jo helt opp til hver og en!

Finnes ikke noe fasit på hva som hører til eller ikke hører til en BMW :)

Synes du skal kjøpe deg en BH koster rundt 7-800 kroner ny, også ser du :) Taper ikke så mye uansett..

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig avhengig av bilen og stuket på den. Men jeg ser at mange biler får et litt "sintere" utseendet med BH.

Det har jo blitt veldig populært i VAG-miljøet. Men man skal jo ikke så veldig mange år tilbake så var panser-BH noe man automatisk forbandt med grusomme amerikanske drittbiler kjørt av pensjonister i Florida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns igrunn dette blir som og kjøpe en ulakkert frontfanger i grønn glassfiber og montere rett på en bil som blå, rød, hvit, lilla osv... uten og lakke fangeren først.

bilen ser bare rar ut fordi stor del av fronten på bilen brått ikke er i samme farge som resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener en bh skjuler formene på f.eks en e30? Den ligger jo klin intil panseret? Hmm

Det gjør en alminnelig BH også, men puppene er allikevel mye mer spennende uten en BH... :mrgreen:

Tja, i dette tilfelle er det nesten så jeg lurer på om det er mer spennende med BH (dog push up og ikke en alminnelig)

blog210808_paris2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert enda ett tegn på at man blir eldre, men jeg ser virkelig ikke greia med dette, på lik linje med folk i onepiece eller trange saggebukser. Men smaken er heldigvis som baken.

Hva menes med eldre, jeg stemmer for at det er kult, å jeg er faretruendes nær 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...