EasyL Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Den svarte er solgt, var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammstone Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Nei det var ikke meg jeg tenker fortsatt og ser på alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Rammstone, tror jeg ville ha ventet litt på en 325i. Tror nok disse vil være mulig å få tak i for ikke mye over 200.000 i løpet av vintern... denne er et mye hyggeligere bekjentskap og vil holde seg bedre i verdi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammstone Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Ok, hva med de to her da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31614397 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31525472 Eller burde jeg fortsatt gå for den blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Rammstone, tror jeg ville ha ventet litt på en 325i. Tror nok disse vil være mulig å få tak i for ikke mye over 200.000 i løpet av vintern... denne er et mye hyggeligere bekjentskap og vil holde seg bedre i verdi.. Litt selvmotsigende det du sier: At de vil falle, og samtidig holder seg godt i pris. E9X 325i er sjeldne og ligger fortsatt høyt. Selv de eldste og dårligst utstyrte vil nok ligge nærmere 300k en stund ennå. (I dag ligger de godt over). Må nok vente noen år før man får en fin E9X 325i til 200k. Forøvrig råder jeg trådstarter til å bli enig med seg selv om han vil ha bensin eller diesel, og hvilken effekt han klarer seg med. Ytelsesmessig er det litt forskjell på 318i og 320d. Viktig å ikke se seg blind på bilene med finest hjul. Felger er enkelt å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammstone Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Da har jeg kjøpt den blå. Eller, har signert kontrakt. Skal hente den på fredag. Takk for innspillene alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Grattis:)! Lite som er like artig som å kjøpe ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Kjempebil det, med m-sport og greier. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå