R3dnax Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 (endret) Hei alle, Da var Audien solgt og jeg var fast bestemt på at det skulle bli en BMW 335 E92 coupe. Fant til slutt et strøkent eksemplar som ikke var langt unna meg, etter en kort prøvetur var det bestemt at dette skulle bli min neste bil. Bilen var en grå 2007 mod 335ia som hadde gått 66000km og hadde det meste av ustyr, skinn, el.seter, navi, active steering, takluke, prologic 7+mye mer.. forrige eier har montert Eisenmann eksos noe som bråker litt vel mye for min smak. For øyeblikket har jeg planlagt følgende mods: Wagner intercooler, Wagner downpipes, Injen dual cone intake, Evolution racewerk diverter valve pipe. Forge motorsport recirc. GIAC map. og muligens bytte ut Eisenmann mot miltek eksos. og noen 19" concave felger til sommeren. Har jeg behov for senk? er sport suspension på den orginalt, ønsker ikke å ødelegge kjørekomforten alt for mye! Noen som har forslag til felg i 19" og andre mods som bør gjøres? Takker på forhånd for innspill! Bilder: Endret Februar 13, 2016 av R3dnax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Fy for en grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med grom vogn! Denne kommer du til å få mye glede av Er litt nyskjerring på hvorfor du vil bytte ut eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med gromvogn! som de andre sier, her kommer du til å kose deg mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med en Rå bil! anbefaler deg Aerodynamik fronten til Koed.no hvis du skal gjøre noe med utsenet:D delenr www15490 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Nei, du trenger ikke senk! Du har en NYDELIG bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Velkommen til bimmers.no Fy flate for en grom vogn du har fått deg der:) ta godt vare på dette smykket. ! men litt ned foran hadde gjort susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med grom vogn! Denne kommer du til å få mye glede av Er litt nyskjerring på hvorfor du vil bytte ut eisenmann? Bråker litt vel mye på lavt turtall.. har hatt gode erfaringer med miltek tidligere. Synes miltek er rolig på normal kjøring med grom lyd når du gir på litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 velkommen til bimmers, heftig bil du har fått deg:) Litt lavere foran ville gjort den enda tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 mye måtte du hoste opp med for denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Feit bil!! Eksosen var litt too much synes eg, rett og slett harry på en slik flott bil. Felgene hadde forsvunnet på finn.no om det var min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Feit bil!! Eksosen var litt too much synes eg, rett og slett harry på en slik flott bil. Felgene hadde forsvunnet på finn.no om det var min bil Er vel dobbel eksos originalt på 335i, bare med litt mindre stusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Ja, men når det er orginale stusser ser det bra ut. De to endepottene der ser ut som de kunne stått på en 92" honda civic og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Grattis med grom bil, med litt mods på turbotrykk og omprogrammering av hjernen har du en M3 killer Jeg hadde kjøpt Billstein PSS9 eller KW 3 understell, har prøvd begge og det er absolutt komfor med begge settene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Flott bil, med genial motor. Senk trenger du ikke. Høyden er fin som den er. Sportsunderstellet på E92 fungerer brillefint originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå