lagunilla Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hei, lager tråd om hvordan man kan lage en enkel AUX-Inngang for folk med original kassett spiller fra BMW Business. Har du CD-Veksler bak i bagasjerommet og er lei av å ta den ut og inn hele tiden anbefaler jeg dette. Er sikker på at det er mange trådetr her ute, men kan love dere at dette er billigst og den letteste måten. Bilder: Slenger et par bilder av bilen:
lagunilla Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Har en lettere måte og min måte er ikke nevnt der.. Vent å se:D
awt Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Hvis du leser så er den nok det jo. Holder på å endre litt nå slik at den er litt mer lettleselig.
Alpejohn Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Går and og koble seg inn på kretskortet til kassett spilleren, og spille lyd inn på der, samtidig som man får beholde kassetten. Mener jeg så en guide for dette en plass
lagunilla Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Ja, det er riktig. Men de som ikke har "Mode" knappen kan kan ikke bruke den metoden.
lagunilla Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 awt@ Har du nevnt dette på din tråd?
awt Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Nei, aux-kasett har jeg vel ikke nevnt, så det beklager jeg. Når du nevnte CD-veksler tenkte jeg automatisk å koble seg inn på signalet fra denne, som er det absolutt billigste alternativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå