Frode D Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Sant nok, men har ikke hatt noe fint vær hele måneden omtrent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Så fikk vi endelig fint vær på vestlandet også. Prøvde meg litt frem med speilrefleksen for å få litt skikkelige bilder. Noen bilder er bedre enn andre, men lærer hvertfall underveis. Var litt vanskelig å få med den hvite fargen på felgene mot den blåe uten at det ble utydelig. Alle bildene er uredigerte btw. DSC_0187 by Frodedale, on Flickr DSC_0192 by Frodedale, on Flickr DSC_0186 by Frodedale, on Flickr DSC_0090 by Frodedale, on Flickr DSC_0158 by Frodedale, on Flickr DSC_0119 by Frodedale, on Flickr DSC_0175 by Frodedale, on Flickr DSC_0183 by Frodedale, on Flickr DSC_0106 by Frodedale, on Flickr DSC_0125 by Frodedale, on Flickr DSC_0146 by Frodedale, on Flickr DSC_0152 by Frodedale, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 flott, jeg følger vanligvis ikke med "nyere" biler, men denne er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Et ord: Gjennomført !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Nydelig! Men ville kanskje hevet antydning bak, fort gjort at e91 kan bli signe:) Men 10/10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Meget oppegående! Utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Fitment er spot on! Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 flott, jeg følger vanligvis ikke med "nyere" biler, men denne er verdt det Hyggelig å høre Et ord: Gjennomført !!! Takk Nydelig! Men ville kanskje hevet antydning bak, fort gjort at e91 kan bli signe:) Men 10/10! Takk! Hvis ikke jeg har samme mellomrom fra skjerm til felg foran og bak, går jeg og irriterer meg over det, så høyden blir nok slik Meget oppegående! Utrolig fin bil Tusen takk! Fitment er spot on! Pent Takker! Er meget fornøyd med det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 er minst mulig fan av sedan/stasj i e9x serien, men denne... Fronten er normalt vis STYGG, men du har fått det til - applaus.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Kanon fin e 91 du har Digger hjula og stancen med stikkerane inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Sykt godt utført! Denne her er nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 ser utrolig bøst ut, spesielt bakfra.. meen, syns du må få bytta den grusomme originale eksosstussen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 er minst mulig fan av sedan/stasj i e9x serien, men denne... Fronten er normalt vis STYGG, men du har fått det til - applaus.!! Hehe, likte ikke E90 og E91 i begynnelsen heller. Men designer har vokst på meg Man må ha enten splittere eller leppe på fronten for at den skal se komplett ut. Kanon fin e 91 du har Digger hjula og stancen med stikkerane inni Takk takk. Liten detalj som ikke alle legger merke til Sykt godt utført!Denne her er nyydelig Tusen takk ser utrolig bøst ut, spesielt bakfra.. meen, syns du må få bytta den grusomme originale eksosstussen! Er meget fornøyd med hvordan den ser ut bakfra nå. Og er helt enig ang. eksosstussen, neste på lista blir dobbelt enderør, samt toning av siderutene foran. Har også bestillt 7.5w LED til grøftelys og MTEC V3 6W LED til angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Har ikke ord! Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 ser utrolig bøst ut, spesielt bakfra.. meen, syns du må få bytta den grusomme originale eksosstussen! Er meget fornøyd med hvordan den ser ut bakfra nå. Og er helt enig ang. eksosstussen, neste på lista blir dobbelt enderør, samt toning av siderutene foran. Har også bestillt 7.5w LED til grøftelys og MTEC V3 6W LED til angel eyes sier bare 330 bakfanger og eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå