Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rått fitment bak ja! 8)

Takker!

Traff på deg i rundkjøringen i Os i går kveld :) Du kom fra Bergen, jeg skulle til Bergen. Nydelig bil!

Aaah. Hvilken bil kjørte du? Takker :)

Vil nok nesten påstå at fitment foran er råere, mtp. at denne er static og bruksbil (?).

Fantastisk utført :)

Foran er faktisk ikke noe problem når man har så mye strekk. Men ja den er bruksbilen min :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte e90en. Var i den rundkjøringen litt utenfor Os sentrum. Kom inn i rundkjøringen samtidig, og jeg kom fra Os sentrum. Kanskje du så AE-ringene :)

Ikke vanskelig i kjenne igjen bilen din iallefall. Så den en time tidligere i Fjøsangerveien også. Så sinnsykt lav ut, og med de felgene; sykt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det hadde nok sikkert gått fint. Men det skal ikke så mye til før felgene tar oppi skjermen sånn den er nå :P

Treff pleier vel å være siste søndag per mnd, så det er vel nå på søndag. Hvis folk kommer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke anledning da. Jobber annenhver helg, og det virker som om det alltid er den helgen det er treff :?

Nå kommer vel vinterhjulene på snart også...

Lyst å sende meg en PM på hvor mye du ga for Bilstein coiloversene dine? Lurer også litt på hvordan de er i forhold til vanlig M-sport. Kjørte på D2-coilovers på den forrige bilen min, og det var pinnestivt, men original M-sport er jo ikke sofa-mykt i utgangspunktet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som snøen er kommet, har jeg omsider fått fingen ut og kjøpt meg vinterdekk. Har liggende originale 16" runflat der ene dekket lekker, så måtte kjøpe nto nye dekk uansett. Og så kjøpte jeg 4stk 8.5x18" ET46 ACS felger, men jeg får ikke spacet de ut nok til at jeg blir fornøyd.

Så da endte det med at jeg fikk tak i 2stk 9.5x19" ET22 CSL replica i tillegg til de to jeg har med ET45.

Så med spacere vil de sitte som et skudd :D

Dekkene jeg har bestilt er Nokian Hakkapelitta R 235/35-19. Syke priser på de men men. Skal legge ut bilder til uken når jeg har fått på dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid flott bil og fine bilder :D

ang. V3 AE så er det som nevnt før at de pærene kun er sterkest på E39 ringer fordi de er store og mye tjukkere en for eks. E91 & E60 som har småe ringer og lyset sliter med og fylle opp ringene, virker som det blir for mye blokkert, men de er likevel de sterkeste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt med gromt hjuloppsett på vinteren ja:o

spent på resultatet!

Dyrt blir det, men får heller droppe vinterbil dette året da :)

Som alltid flott bil og fine bilder :D

ang. V3 AE så er det som nevnt før at de pærene kun er sterkest på E39 ringer fordi de er store og mye tjukkere en for eks. E91 & E60 som har småe ringer og lyset sliter med og fylle opp ringene, virker som det blir for mye blokkert, men de er likevel de sterkeste ;)

Takker. Okei, det var jo litt irriterende, siden jeg ville hatt mer styrke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...