Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker! Ser på mobile.de hver dag, og har en i siktet. Så får høre med litt forskjellige om pris på import når påsken er over. Så forhåpentligvis blir vel ikke altfor lenge til det står en ny bil i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vurderer 330i kan du jo kikke litt på 325i 3.0 også. Ettersom disse i bunn og grunn har samme motor får man kjøpt "trimsett" som gjør at man får noenlunde samme effekt som i 330i. Det vil naturligvis aldri bli en 330i, men med tanke på avgifter og slikt kan det jo være en tanke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

335i frister sykt for mitt vedkommende og, men det blir vel bare med tanken.. sinnsykt lett å få mye effekt ut av de!

Nettopp. Chip og ny intercooler så nærmer det seg vel fort 400 :)

Om du vurderer 330i kan du jo kikke litt på 325i 3.0 også. Ettersom disse i bunn og grunn har samme motor får man kjøpt "trimsett" som gjør at man får noenlunde samme effekt som i 330i. Det vil naturligvis aldri bli en 330i, men med tanke på avgifter og slikt kan det jo være en tanke. :)

En kompis av meg kjøpte nettopp en E92 325i med 3.0 og jeg syns ikke den drog så veldig godt. Derfor har jeg ikke sett noe særlig på de..

Edit: Vil heller ha en skikkelig 330i enn en 325i med mye modifikasjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva havner er e92 335i på sånn totalt? Du skal vel ha 6 trinns manuell? :) oppgraderingsdeler til 400hk (eksos, ic, programvare?)

Så MÅ du vel ettermontere diff.brems av noe slag? I tillegg til alt det andre som er en selvfølge da (coilovers, felger osv)

Har du regnet på det? Er det langt igjen til en m3 da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene varierer veldig på de, men budsjettet er ca 500. Man kan få en fin en uten M-sport til 450 importert, og rundt 500 med m-sport. M3 er vel 700 og oppover så er langt ifra det prisnivået.

De må ha kravene jeg har er:

-m-sport

-navi

-skinn

-ikke hvit eller sølv

-manuell 6t

Har funnet en som er veldig interessant, men selvfølgelig over budsjett. Skal ta en ringerunde imorgen og prøve å prute litt ;)

Har ikke lagt store planer om oppgraderinger, men senk og felger er naturligvis noe som kommer. Diff-brems har jeg ikke tenkt på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gromt. :D Når jeg var på leit etter E82 i Tyskland, var det nesten u mulig å prute med dem. Enda de sliter som f, og var bil butikker med 100 vis av biler. Så ble forbanna på div selgere, når man ikke får pruta 500 euro på bil til ca 80 nok.

Men får håpe du er heldigere med disse tysker svina. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

335 har vært i mine tanker i et par mnd nå, men det jeg tenker er følelsen av og tape penger. Tror man sitter igjen med mye mindre tap den dagen man selger om man kjøper en e92 m3 til 700000,- enn en 335i til 500000..

Men vis du er bestemt på 335 e92, er det ikke en idè og vente til den nye coupe'en kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gromt. :D Når jeg var på leit etter E82 i Tyskland, var det nesten u mulig å prute med dem. Enda de sliter som f, og var bil butikker med 100 vis av biler. Så ble forbanna på div selgere, når man ikke får pruta 500 euro på bil til ca 80 nok.

Men får håpe du er heldigere med disse tysker svina. :D

Får prøve hvertfall. Lov å håpe hvertfall :P

335 har vært i mine tanker i et par mnd nå, men det jeg tenker er følelsen av og tape penger. Tror man sitter igjen med mye mindre tap den dagen man selger om man kjøper en e92 m3 til 700000,- enn en 335i til 500000..

Men vis du er bestemt på 335 e92, er det ikke en idè og vente til den nye coupe'en kommer? :)

Bil er jo tap uansett. Har ikke vurdert E92 M3 fordi jeg ikke har råd til å kjøpe det, rett og slett.

Kommer ikke den nye coupeen i 2014? Det blir for lenge å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gromt. :D Når jeg var på leit etter E82 i Tyskland, var det nesten u mulig å prute med dem. Enda de sliter som f, og var bil butikker med 100 vis av biler. Så ble forbanna på div selgere, når man ikke får pruta 500 euro på bil til ca 80 nok.

Men får håpe du er heldigere med disse tysker svina. :D

Får prøve hvertfall. Lov å håpe hvertfall :P

335 har vært i mine tanker i et par mnd nå, men det jeg tenker er følelsen av og tape penger. Tror man sitter igjen med mye mindre tap den dagen man selger om man kjøper en e92 m3 til 700000,- enn en 335i til 500000..

Men vis du er bestemt på 335 e92, er det ikke en idè og vente til den nye coupe'en kommer? :)

Bil er jo tap uansett. Har ikke vurdert E92 M3 fordi jeg ikke har råd til å kjøpe det, rett og slett.

Kommer ikke den nye coupeen i 2014? Det blir for lenge å vente.

Syns 335i begynner å havne nedi en grei prisklasse eg nå, å trur heller ikkje det er dei bilene du vil tape mest på. Det har vel vert ett ganske stort pristap frem til nå?

Eg har sitt på denne her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40108182 bare synd det er automat #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...