Frode D Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Kjørte i fjor med 16" vinterhjul, og det ene var tydeligvis punktert. Har derfor hentet meg nye felger idag. ACS felger i 8.5x18" ET43. Innpresset er altfor høyt egentlig, så blir 25mm spacer bak og 20mm foran. Prøvemontert: Hehe, høyt innpress ja! Beklager bildekvaliteten Edit: Det er en del kantsår på de, så lurer på å gå over de og lakke de på nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Tar ikke felgene borti ett eller annet inni der med det innpresset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Det gikk akkuratt foran. Sikkert bare en millimeter eller to unna Bak gikk det fint.. Men spacere kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Har bestilt meg nye tårnlager med camberjustering slik at det blir mulig å få på de nye felgene som kommer. Og så blir jeg nødt å ha hvertfall -2.0 i camber for å få på felgene bak, så da må jeg nesten ha litt mere camber foran for at det ikke skal se helt teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Begynner å bli litt lei av å vente på felgene nå... De som pulverlakkerte de hadde klart å fått litt oransje pulver ilag med det hvite sånn at de ble litt oransje-prikkete. Nå har det tatt over to(!) uker siden de skulle lakkeres om igjen, så jeg begynner å bli veldig utålmodig. Ellers sprengte jeg subben for litt siden den var designet for litt større kasser, så den stod plutselig bom fast når jeg guffa på litt. Idag var jeg og handlet en ny 10", og fant da ut at den jeg hadde var 12". Har aldri målt den så gikk egentlig bare utifra at den var 10". Så da måtte jeg lage en ny plate til kassen og trekke den om igjen. Valget gikk på en DLS 10". Meget fornøyd så langt, mindre brumling og mer kontant bass. Vi var tre stk som reiste til Sverige på tur på Oij Oij sitt Royal Fitment-treff. Var kult å møte gjengen fra østlandet, rimelig høy standard på bilene deres Det var mange kule folk og biler så det blir definitivt en tur til neste år også! Skyssen vår bort dit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Omsider er felgene ferdig pulverlakkert og på vei til meg. Fikk to bilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 VMR med kjekt innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Ja. 9.5x19 ET33 (skal bruke spacer her) og 11x19 ET25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Utrolige feite hjul... Trur du må beregne å valse ein del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Valsingen er gjort allerede, s det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Se her ja. Husker at du midt oppi all festinga, nevnte disse på Lørdag. Gleder meg til å se de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Dæven Frode! Ser jo vanvittig bra ut de, gleder meg til å se de på bilen Concave felger <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Har også troen på at dette skal bli bra Det er de mest concave felgene VMR har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå