joachim sørlie Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Joda, jeg og han kjørte den men måtte stikke da politiet kom pga diverse årsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 heihei etter et par herlige dager med skilt og mye kjøring har jeg endelig fått tatt litt bilder hjemme her er bare så deilig og kunne dra ut og kjøre med den, er nok en bil jeg kommer til og like mer og mer, har nesten alt jeg vil ha, og ser ca slik ut jeg vil ha den og, kanskje hakket lavere, men det får bli senere isåfall men her er bildene! og til dere som klager over mobilbilder, dette er tatt med speilrefleks.. haha og den er ikke vasket her, var så kaldt ute.. 4 grader og til slutt fikk jeg noe av "bmwgrace" i går alpina nøkkelring! fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Nøkkelringen har du fått av meeg Passa seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Ah.. Denne er altså bare virkelig lekker! Det fine med biler som denne, er at de er unike, og alle penger man bruker på den, er money well spendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Shit! denna så snasen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 SKYT MEG DIN s**ans J**lige rosin!! ikke vondt ment men jeg mesunner deg noe så sinnsykt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Deiligdeilig Joachim! .. Bare å få den ned hit, så jeg får gnikka litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Rett og slett nydelig den bilen din! Jeg må nok kjøre litt mer rundt i dalen for å få sett denne live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Nøkkelringen har du fått av meeg Passa seg jaa, kjempe fin takker igjen Ah.. Denne er altså bare virkelig lekker!Det fine med biler som denne, er at de er unike, og alle penger man bruker på den, er money well spendt. takk takk koster og ha en sånn bil hvertfall, så håper ikke den taper seg såååå mye i verdi Shit! denna så snasen ut haha, igjen takk SKYT MEG DIN s**ans J**lige rosin!! ikke vondt ment men jeg mesunner deg noe så sinnsykt!!! er bare og spare og sitte og vente på at det dukker opp en fin en, er ikke så ofte, men det hender og da må man være klar Deiligdeilig Joachim! .. Bare å få den ned hit, så jeg får gnikka litt ja, det gleder jeg meg skikkelig til bilen skal nedover før treffet i tønsberg den 15 april, så den blir shiny før treffet får jeg håpe Rett og slett nydelig den bilen din! Jeg må nok kjøre litt mer rundt i dalen for å få sett denne live har vell ikke akkurat dårlig vogn du heller og hvis du er rundt her må du svinge innom, så vi kan ta en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Åh, så sinnsykt rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Satan kør rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 "Hver gang jeg havner på denne tråden.." Tenk om jeg hadde hatt en sånn til førstebil..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Åh, så sinnsykt rå bil! takkeeer Satan kør rått! duger "Hver gang jeg havner på denne tråden.."Tenk om jeg hadde hatt en sånn til førstebil..! er jo ikke første bilen da, mer nummer 5 eller 6 i rekka.. så var vell på tide og bytte ut alt dritet og heller kjøpe seg noe skikkelig men er fornøyd med og ha en sånn jeg ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Nydelige bilder, misunner deg meget Hva ligger disse sånn ca i pris? Mulig jeg har spurt før på den andre tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå