Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heihei :)

etter et par herlige dager med skilt og mye kjøring har jeg endelig fått tatt litt bilder hjemme her :) er bare så deilig og kunne dra ut og kjøre med den, er nok en bil jeg kommer til og like mer og mer, har nesten alt jeg vil ha, og ser ca slik ut jeg vil ha den og, kanskje hakket lavere, men det får bli senere isåfall :)

men her er bildene! og til dere som klager over mobilbilder, dette er tatt med speilrefleks.. :lol: haha :D og den er ikke vasket her, var så kaldt ute.. 4 grader :x

DSC_0231.jpg

DSC_0232.jpg

DSC_0235.jpg

DSC_0243.jpg

DSC_0246.jpg

DSC_0247.jpg

DSC_0250.jpg

DSC_0252.jpg

DSC_0265.jpg

DSC_0268.jpg

DSC_0270.jpg

DSC_0272.jpg

og til slutt fikk jeg noe av "bmwgrace" i går :applause: alpina nøkkelring! fin? :D

DSC_0274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelringen har du fått av meeg :-D Passa seg ;)

jaa, kjempe fin :) takker igjen :love:

Ah.. Denne er altså bare virkelig lekker!

Det fine med biler som denne, er at de er unike, og alle penger man bruker på den, er money well spendt. :D

takk takk :) koster og ha en sånn bil hvertfall, så håper ikke den taper seg såååå mye i verdi :)

Shit! denna så snasen ut :applause:

haha, igjen takk :)

SKYT MEG DIN s**ans J**lige rosin!!

ikke vondt ment men jeg mesunner deg noe så sinnsykt!!! :D

er bare og spare og sitte og vente på at det dukker opp en fin en, er ikke så ofte, men det hender og da må man være klar :)

Deiligdeilig Joachim! .. Bare å få den ned hit, så jeg får gnikka litt ;)

ja, det gleder jeg meg skikkelig til :) bilen skal nedover før treffet i tønsberg den 15 april, så den blir shiny før treffet får jeg håpe :D

Rett og slett nydelig den bilen din! Jeg må nok kjøre litt mer rundt i dalen for å få sett denne live :P

har vell ikke akkurat dårlig vogn du heller :) og hvis du er rundt her må du svinge innom, så vi kan ta en prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så sinnsykt rå bil! =P~

takkeeer 8)

Satan kør rått!

duger ;)

"Hver gang jeg havner på denne tråden.."

Tenk om jeg hadde hatt en sånn til førstebil..! :|

er jo ikke første bilen da, mer nummer 5 eller 6 i rekka.. så var vell på tide og bytte ut alt dritet og heller kjøpe seg noe skikkelig :) men er fornøyd med og ha en sånn jeg :D ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...