Shattered Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Copypaste fra Mopedportalen. Har tenkt til å sjekke ut nye dørlister til førerdør + passasjerdør fra Ebay, kjøpe nye Angel Eyes, vurderer soting, vurderer Mtech-fanger foran. Vet ikke om jeg får råd til Mtech og soting fordi jeg skal prøve å rette ut diverse bulker (kjenner sjefen av et firma som driver med oppretting, så blir noen kroner å spare). Det er vått av olje på topplokket, det lukter bensin i motoren (svak dunst) uten at jeg finner ut hvor det kommer fra. Senk blir det nok ikke i mitt eie, hvis ikke en demper går til helvete [:lol] Utenom dette, går hun som en drøm foreløpig. Irriterende at instrumentpanelet (pære foran pga. dårlige koblinger til AE) + spylervæskelampa lyser hele tida! [-.-] Mistenker en sensor på væskelampa, erfaringer anyone? Gått snart 216. Hvis jeg fikser alt, hva kan jeg forvente å få? Har masse originalt som medfølger (to sett felger utenom gullfelgene, senk, original stereo, lykter, facelift-grill og sikkert mye jeg har glemt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Burde få 20+ vertfall tenker jeg står en 318 touring på Sem til 18k, men den skal på auksjon så ender sikkert på mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Burde få 20+ vertfall tenker jeg står en 318 touring på Sem til 18k, men den skal på auksjon så ender sikkert på mer Haha, 20 ja... Er i tvil om jeg skal selge med eller uten anlegg Får sikkert mer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Går ikke alle e46er for 50-60K for tiden a? Ganske dårlig bilmarked fortia :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Er nok litt dårlig marked om dagen ja.. lønner seg ikke å selge. Har prøvd å selge en bil for en kamerat i en mnd snart og har kun fått 1 henvendelse :/ Men lykke til Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Jo takk! Tenker å bestille angel eyes snart, så tar vi en og en ting før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 http://www.autodb.no/bil/view/1589562 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Uff og uff... - Ulyder fra ene hjulet, drivknute? - Ulyder inni bilen (tror det kommer fra hjulet) - "Check engine" lyser, samt alle fire lysene i dashbord + spylervæske - Ulyder ved svinging (dunker, sub'en som er løs?) - Bilen drar veldig til høyre. Skal prøve å finne noen som kan fikse disse tinga snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 æsj.. Ikke bra.. Bare rope ut om du trenger hjelp til noe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Ulyd i ene hjule bak er nok kanskje hjullageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Ulyd i ene hjule bak er nok kanskje hjullageret. Nope, det knirker ikke da. Er foran, trolig ei drivknute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 æsj.. Ikke bra.. Bare rope ut om du trenger hjelp til noe ! Tja, tror det blir en sjekk på verksted denne gangen siden det er så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Ulyd i ene hjule bak er nok kanskje hjullageret. Nope, det knirker ikke da. Er foran, trolig ei drivknute. Ingen drivknute foran på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Ulyd i ene hjule bak er nok kanskje hjullageret. Nope, det knirker ikke da. Er foran, trolig ei drivknute. Ingen drivknute foran på bilen din Greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Må vel innse at det ikke skjer stort her. Men til uka skal jeg innom Bilia og høre om de vil ta diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå