Shattered Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Mtech 2 er jo originalt da N00b Var jo ikke det jeg mente daa, og det tror jeg du skjønte N00b kan du være selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hihi Ja jeg skjønte hva du mente... Men Mtech gjør jo SÅ mye med bilen generelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Oppdatering: Verkstedregning på en del tusenlapper. Et lite rør ved blokka som var gåent, og jobben kosta over 5000 Røret kosta ca 150. Batteriet er bytta. Tror ikke det er så mye mer å si. Hva slags såpe kan abefales ved vasking hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Har en kondensator liggende, om du er interessert. Meguiars sine såper liker jeg å bruke Gratulerer med bil og lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Får ikke gradestokken til å funke Der med klokka, har sett flere E46'er som har det. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Tatt i dag! Møkkete bil? Ja! Angeleyes, men blitz'en kverka dem Glemte å skru den av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Får ikke gradestokken til å funke Der med klokka, har sett flere E46'er som har det. Noen som vet? Må montere spak med kjørecomputerknapp og utetemp. føler. Selger kit på Koed til 1076,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Forklaring: Kjørte hele dagen i går uten problemer. Kom hjem og skulle parkere, da smeller det. Foran garasjen var det en snøhaug, og jeg kjørte rett i faenskapen. PANG. Faen. Viste seg at bilen hadde seilt til høyre oppå snøen som lå under. Fikk hjelp til å få den ut etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Off uheldig med den kræsjen. Har du tenkt å lakke opp igjen framskjermen på ny nå eller fikk den seg ett såpass trykk at den ble bøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Har ikke sett skikkelig etter, men smellen var jo ganske hard. Forhåpentligvis trenger jeg ikke ny skjerm Men tar det til våren, orker ikke bruke penger nå på det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Kjipt syn :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Jepp! Skal fikse det, men venter til de varmere tider pga fare for at det skjer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Det var kjipt med den kræsjen! Bortsett fra det, så er det en fin bil, har sett denne når Davida hadde den. Noen planer med bilen? Må si meg enig med de andre gutta, at M-tech 2 hadde blitt bra. Har lyst på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Jepp, den er herlig! Jeg vet ikke enda, kan hende det blir Mtech om en stund. Men penger og tid er to ting jeg har begrenset med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå