Shattered Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Nåla er helt i bunnen - hvorfor? Vet ikke, stilte den litt opp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Faen, haha! Tror jeg har klart å kantkjøre litt, så skruer og dritt har falt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Skal ta noen helhetsbilder med speilrefleks en dag! Nå blir det sannsynligvis nye skjørt fra M3 Yngve, seriøs og hyggelig å handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Da er nye skideskjørt i boks! Må bare lakke dem og montere Fjerne litt rust i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 En stund siden jeg posta her nå Kan si at bilen har kokt igjen. Vet ikke hva det kommer av, men den koker når den blir varm - gåen termostat? Termostaten er ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Skal prøve å oppdatere med noen bilder snart Føler meg veldig treg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Okay! Hvor skal jeg begynne? Har en del bilder jeg skal prøve å slenge opp her, så får dere se selv 1. ny"vaska" og fin! Avfetting, skumbørste og spyling på bensinstasjon. 2. rust under sideskjørt! 3. Nye skjørt (to like, bare bilde av ene!) 4. Vekk med rusta! Pussa ned og smurt på Brunox. 5. Skal snart begynne pussinga av de nye skjørta 6. samme som over 7. Til slutt lurte jeg på om noen vet hvordan jeg får av denne lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Mener å huske den er skrudd fast på baksiden. Tror du må nappe av gummilista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Mener å huske den er skrudd fast på baksiden. Tror du må nappe av gummilista. Takk! Er det vanskelig å sette den tilbake? Håper det er lett, kanskje jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Synes å huske det gikk ganske så greit. Jeg bytta hele høyre fordør på gamle E46en min. Så da gjorde jeg akkurat dette for å få demontert alt. Dumt det ikke var høyre fremme du skulle bytte. tror jeg tok vare på den lista. Skal være grei stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Synes å huske det gikk ganske så greit. Jeg bytta hele høyre fordør på gamle E46en min. Så da gjorde jeg akkurat dette for å få demontert alt.Dumt det ikke var høyre fremme du skulle bytte. tror jeg tok vare på den lista. Skal være grei stand. Haha, ja! Lurer på å lakke den i samme farge som bilen, cosmoschwartz. Hva tror du om det? Blir i såfall å lakke resten av listene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Kan si at det er ikke så mye som skjer her. Det eneste som skjer nå for tida er at jeg prøver å holde den relativt pollenfri, men så fort jeg blir ferdig med sideskjørtene, skal jeg ta en skikkelig polering av hele bilen og felger, få vaska alt interiøret og rense alt. Skal også prøve å kjøpe nye matter til gulvet, sitter og sikler på noen på nettet nå. Neste steg etter polering blir motorvask. Kommer bilder når den tid kommer! Glemte å si at enten tar jeg rusta på lista, ellers bytter jeg den ut. Kommer an på om jeg finner en lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 [ Bilde ]Nåla er helt i bunnen - hvorfor? Vet ikke, stilte den litt opp nå. Ser ut som om noen trenger en ny halogenpære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 [ Bilde ]Nåla er helt i bunnen - hvorfor? Vet ikke, stilte den litt opp nå. Ser ut som om noen trenger en ny halogenpære Haha, måtte bytte pæreholder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Så utrolig patetisk du er. Kjøretøy: 316 E46, M3 GTR, Skyline R34GTR, Eleanor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå