Kjell Z3 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hehe, nå skal det trekkes i enkelte Toyotafans jeg kjenner. http://www.hegnar.no/motor/article669456.ece
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 jaja, kanskje dem slepper og tilbake kalle alle bilene dem selger nå da?
huldra66 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hehe, nå skal det trekkes i enkelte Toyotafans jeg kjenner.http://www.hegnar.no/motor/article669456.ece Ha ha , har allerede vært aktiv jeg på mailfronten i dag , flere svorne Toyota fans i kameratrekka de har fått tyn
Hauso Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Æsj, der blir litt av sjarmen borte.. Toyota som er såå kjedelige biler fra før? uff..
Reef89 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Æsj, der blir litt av sjarmen borte.. Toyota som er såå kjedelige biler fra før? uff.. enig.
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Toyota tar til fornuft ja, så blir det kanskje en stopp på alle tilbakekallingene dems også nå! Men jeg ser at det kun er de firesylindra motorene heldigvis, BMW sekser i en Toyota hadde blitt som å blande Oboy i Fanta Er forøvrig ikke redd for at sjarmen skal forsvinne, er jo ikke noe sjarm å miste! BMW sine firere har jo strengt tatt like mye sjarm som en pakke knekkebrød! Men det er vel derfor de passer så fint for Toyota
kvammis Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Ikke like gale som når opel fikk bmw 6er nei.
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Ikke like gale som når opel fikk bmw 6er nei. Var ikke det TDS sekseren da, steinalder dieselen Var en flott motor på sin tid det og på den tiden så var heller ikke Opel de værste bilene! 90 tallests Omega var jo faktisk en Premiumbil.
Hauso Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Toyota tar til fornuft ja, så blir det kanskje en stopp på alle tilbakekallingene dems også nå! Men jeg ser at det kun er de firesylindra motorene heldigvis, BMW sekser i en Toyota hadde blitt som å blande Oboy i Fanta Er forøvrig ikke redd for at sjarmen skal forsvinne, er jo ikke noe sjarm å miste! BMW sine firere har jo strengt tatt like mye sjarm som en pakke knekkebrød! Men det er vel derfor de passer så fint for Toyota Enig i det du sier Fredrik, men Bmw har så vidt meg bekjent aldri "lånt/lånt bort" deler osv til andre merker, bortsett fra Mini.. Jeg føler det blir litt som VAG og skoda, der skoda er bygget på vag understell, karosserier osv. Broren min har en 05 skoda octavia, og på hver _eneste_ understellsdel, står det stempla VAG. Ja, jeg er klar over at VAG eier skoda, men sjarmen til Skoda, (om de noen gang har hatt noen?) blir jo borte i samme grad som sjarmen over Bmw, hvis de begynner å selge motorene sine til Toyota... Riktignok ikke såå ille siden det bare gjelder de 4 sylindra dieselmotorene, men prinsippet er det fordet om..
joggis Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 gleder meg til den dagen det står et bmw merke under panseret på toyota, da skal jeg le høyt av alle toyota eiere som sier at bmw har dårlig håldbarhet og motorene ryker fort.
rolfi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Enig i det du sier Fredrik, men Bmw har så vidt meg bekjent aldri "lånt/lånt bort" deler osv til andre merker, bortsett fra Mini.. Jeg føler det blir litt som VAG og skoda, der skoda er bygget på vag understell, karosserier osv. Broren min har en 05 skoda octavia, og på hver _eneste_ understellsdel, står det stempla VAG. Ja, jeg er klar over at VAG eier skoda, men sjarmen til Skoda, (om de noen gang har hatt noen?) blir jo borte i samme grad som sjarmen over Bmw, hvis de begynner å selge motorene sine til Toyota... Riktignok ikke såå ille siden det bare gjelder de 4 sylindra dieselmotorene, men prinsippet er det fordet om.. Opel Omega B 2.5td har BMW motor. Men det er vel eneste tilfellet jeg kjenner til... Eller, iallefall kommer på i farten
Mikael-B Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Range Rover har samme M51 motoren.. Og diverse annet som de har lånt bort til andre merker.
Fredrik Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Dette er også et spørsmål om definisjoner. Alpina får det meste fra BMW. Wiesmann bruker BMW motorer. Rover brukte både BMW motorer og BMW chassis (Rover 75 har E39 chassis). Veritas har brukt BMW motorer. Morgan har brukt BMW motorer. Land Rover har brukt BMW motorer. Rolls Royce bruker BMW motorer.. osv.
///ben Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Så lenge det ikke blir andre vei er jeg fornøyd!
Hauso Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Dette er også et spørsmål om definisjoner. Alpina får det meste fra BMW. Wiesmann bruker BMW motorer. Rover brukte både BMW motorer og BMW chassis (Rover 75 har E39 chassis). Veritas har brukt BMW motorer. Morgan har brukt BMW motorer. Land Rover har brukt BMW motorer. Rolls Royce bruker BMW motorer.. osv. Dette visste jeg faktisk, kom bare ikke på det i farta.. Da gir jeg meg, men dere skjønte hva jeg ville frem til? Feks, Citroen, Peugeot, Fiat, mitsubishi har jo stort sett samme karosserier, og deler, og de bilene er like nesten ned i hver lille detalj. Da blir egenheten, det spesielle med feks å kjøpe seg en Peugeot (om man liker det) borte, da det er flere andre bilmerker og modeller som er helt like, bortsett fra emblemene.. Men dette er jo egentliget ganske vanlig fenomen pr.dags dato, når det kommer til bilindustrien. Kanskje ikke det gjør noe alikevel? Merker vi som kjører Bmw noen forskjell om toyotaen til naboen har Bmw motor? Er det negativt for rykte til Bmw at andre fabrikater vil ha deres motorer? Jeg tror kanskje det kan ha en positiv effekt, at alt lager Toyota slipper å bli tilbakekalt, og at hvis han derre naboen med Toyota ikke liker Bmw'en din, og kommenterer at du kjører "pakkistralle" så kan du slenge tilbake, at du har Bmw motor i bilen din også, æda bæda! Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå