Gå til innhold

Søreng's Mysticblau E46 Coupé - Til Salgs!

Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig fin bil! Bytte? :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Takk. Bytte får vi nok vente med, skal nok ha bilen en stund ;)

Meget pen bil, fargekombinasjonen er jo griselekker! Chromeringer i instrumentpanelet er vel det eneste som mangler interiørmessig? Vurdert svart grill og clubsport splittere? Ser ut som bilen får den behandlingen den fortjener :)

Takk for det. Har ikke vurdert noen av de tingene enda. Men kanskje en gang i fremtiden. Først må jeg vel betale ned det lille jeg har av lån på bilen :)

Knallbra! Mye bedre med sorte lister, aboslutt. Enig med Spruddel. Chromeringer hadde gjort seg rundt instrumentene. :)

Uten tvil, flott bil :wink:

Takk, også fornøyd med de sorte listene.

Meget bra utført jobb der ja :D ..skulle satt i dynavin når du først var i gang:)

Tror nok ikke jeg kommer til å prøve meg på navi med det første. Blir kanskje å bytte ut cdveksleren med dice Ipod controller i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så strøkent!;) Kan jeg spør hvor mye du tar for en slik "vaske" jobb? :)

Takk for det. Hmm, har ikke noen pris på det. Brukte vel nermere 25-30 timer totalt både utvendig og innvendig, så blir fort kroner av det om jeg skulle gjort det #-o

Lekker bil med lekker farge :) likte interiøret godt også med de gamle listene. Har noe med hvordan ting passer sammen :)

Takk for det. Ja, jeg likte faktisk også godt de andre listene. Men er litt allergisk mot å ha treverk i bil. Føler heller det passer hjemme i båt og på stuegulvet, dermed ble det byttet ut til fordel for sort høyglans. Brukte lang tid på å bestemme hvilken farge jeg skulle ha, men kom fram til at jeg tror sort høyglans er det eneste som passet sammen med resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Wow, vanvittig pen bil. Er på utkikk etter en slik selv, men ikke mange som er riktige på finn. Skal ha 2.2, sport-skinn og manuell. Ligger ingen på nett nå som tilsvarer din, så hadde du giddet å gi en antydning på hvor mye noe slikt koster? Regner med det er rundt 200k?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroooolig fin E46! Drømmebil, med lekker farge :)

Angående poleringen, bruker du maskin? Eller tar du alle stegene for hånd? Vært innom DCN og lest tips og triks? Ble hvertfall blankt, men ripefritt er vanskelig å se :) Og hva bruker du på skinnet siden du har måttet gjøre det 7 ganger? Swissvax har et utrolig godt skinnrenssystem :)

Jeg hadde også valgt sort høyglans på listene, men tror jeg ville beholdt beige matter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Bruker maskin når jeg polerer og lakkrenser ja. Gjorde det for hånd før, men etter jeg gikk over til maskin er det ingen vei tilbake. Ang. skinnbehandlingen bruker jeg foreløpig BMW sin original skinnrens og skinnpleiekrem. Det er overhodet ikke nødvendig å gjøre det så mange ganger som jeg har gjort, men har gjort det for å friske opp og myke opp skinnet igjen.

Kommer snart til å gå over til Swissvax sitt skinnpleiesett å prøve ut det.

De beige mattene kommer tilbake i bilen ;) Har bare valgt å ha sorte nå på vinteren for renholds-skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Bruker maskin når jeg polerer og lakkrenser ja. Gjorde det for hånd før, men etter jeg gikk over til maskin er det ingen vei tilbake. Ang. skinnbehandlingen bruker jeg foreløpig BMW sin original skinnrens og skinnpleiekrem. Det er overhodet ikke nødvendig å gjøre det så mange ganger som jeg har gjort, men har gjort det for å friske opp og myke opp skinnet igjen.

Kommer snart til å gå over til Swissvax sitt skinnpleiesett å prøve ut det.

De beige mattene kommer tilbake i bilen ;) Har bare valgt å ha sorte nå på vinteren for renholds-skyld.

Godt å høre du bruker maskin, selvom en lakkrens er et uttrykk som ikke passer helt til maskinbruk, da lakkrens ofte blir koblet til kjemisk lakkrens. Hvis du skjønner hva jeg mener :) DA eller roterende maskin du har?

Tror du kommer til å bli veldig fornøyd med SV-skinnsett, tror rensen der er veldig kraftig. Evt. kan du bruke zippobensin for bedre effekt - les opp på DCN.

Tenkte også de sorte mattene hadde noe med vinteren å gjøre ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...