cypher Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Noen som kjenner til den jævla svindlerfitta? Betalte for en dynamo for 2 1/2mnd siden. og har fortsatt ikke fått en drit. Tar faen ikke telefonen. Han tok telefonen for noen uker siden og sa at daaa skulle han sende den. Men det skjedde ikke den drit, og den feige jævelen er umulig å få tak i. Det ringer, men tar ikke telefon. Sender melding, men svarer ikke. Noen som vet hvem det er, kjenner til hvem foreldrene er eller noe? Blir så jævlig provosert av sånne feige jævler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor plage familien hans egentlig? De har vel mest sannsynlig lite med den svindlingen og gjøre, og ser for meg at drittsekken er "myndig" sånn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 En søster eller bror skader det ikke å snakke med, vel? Kan gjøre alt mye lettere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Dritten er 21år. Ergo burde det vere mulig å nå han gjennom foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 jeg synes det er litt unødvendig å legge ut hele slekta hannes på et åpent forum, åja det er jævlig irriterende med folk som ikke gjør opp etter seg. men jeg ser ingen grunn til å drive heksejakt i offentligheten. ta det på PM neste gang istedet vis noen skal tipse. ja jeg skjønner frustrasjonen din jeg har kommet til å blitt drit sint sjøl å, men det er litt unødvendig å dra inn slekta hannes, de har jo ikke svindlet deg . det at hans navn er lagt ut har jeg ingenting imot , det er bare til pass for han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Muligheten er større for at han ordner opp etter seg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Det er bare å slette innlegget hvis det er så farlig. Det er bare å søke på fyren på facebook så får du opp hele slekta hans, så det er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Når man lager en dritt unge så kan man jo få høre det kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Betalte for en dynamo for 2 1/2mnd siden Hvor mange sider med folk som er blitt lurt ved forskudds-betaling, og hvor mange sider som advarerer mot forskudd er det på Bimmers nå? Dette kommer mest ikke til å bli siste gangen siden folk sender enda Send når du stoler på fyren eller ser at andre på siden her har gjort et fornøyd kjøp hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Er vel strengt tatt ikke mye tryggere med oppkrav. Du kan ikke vite hva som er inne i en eske. Uansett så er det ikke for den diskusjonen jeg har startet tråden, er ute etter noen fra Haugesund som vet hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 ikke for den diskusjonen Ja nå var det ikke meniga å være bedreviter.Bor desverre et stykke unna Haugesund ellers burde det ikke være en lenger enn en biltur for noen som bor i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Jeg synes nesten det bare er bra jeg at navnet hans legges ut i offentligheten som her! Mange som handler privat av ukjente pleier å Google vedkommende før handel og sånn sett så kan vi spare andre for å havne i samme sure situasjon som trådstarter! Folk som ikke har snille hensikter bør få det vanskelig å fortsette virksonheten sin! Mange som utnytter andres tillit og godtroenhet og det er rett og slett råttent gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Neste gang kan dere ta navn over PM. Unødvendig å dra inn flere personer slik. Det er alltid flere sider av en sak så vær litt forsiktig med å peke på andre, ikke kalle dem svindlere uten å ha noen håndfaste bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Uten handfaste bevis? Når jeg har overført pengene for 2 1/2 mnd siden. Og han tok telefonen for noen uker siden og det skjedde ikke en dritt. Svarte på noen få sms'er, men det skjedde ikke en dritt. Hva faen kaller du det? Fyren er tvers igjennom råtten, og det er ingen grunn til å ikke legge navnet hannes ut her. Når det gjelder familemedlemmer sitt navn så bør det tas over PM ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Uten handfaste bevis? Når jeg har overført pengene for 2 1/2 mnd siden. Og han tok telefonen for noen uker siden og det skjedde ikke en dritt. Svarte på noen få sms'er, men det skjedde ikke en dritt. Hva faen kaller du det? SVINDEL!! Den kunne vel neppe vært mer åpenbar om han så tok pengene rett ut av lommeboka di!Legg en helgetur til Haugesund og ikke fortell så mange hva du har i bagasjen Jeg synes nesten det bare er bra jeg at navnet hans legges ut i offentligheten + 1 Trossalt er vi på en offentlig side og ja jeg kommer også med tiden til å kikke her etter deler! Luk ut drittsekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå