Hpi Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Ja får håpe det ordner seg da Du får poste her når du har skifta, interessant emne dette.
Alpejohn Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Skrevet Juli 3, 2014 Var det stor lekkasje hos deg? Bytta du begge slanger samtidig eller var det denne til HT pumpa som gjorde utslag? Jeg har jo allerede bytta den med ventil på, og det gjorde det bedre, men syns fortsatt ikke det er godt nok..Jeg har sett litt svetting rundt slangen ned på HT pumpa eneste.. Men jeg tror jeg skal undersøke den og bøye litt sånn du gjorde på et av bildene. Ser ut som det sitter en ventil på denne slangen? Eller er det noe annet? (Den til HT pumpa)Om det er en ventil skal jeg hvertfall bytte denne. Ser det er forskjellige delenummer alt etter årsmodell også, jeg må ha den som heter 13537790806 (fra mars 2003, min er fra august 03)
Hpi Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Jeg bytta begge samtidig så jeg tror vel helst at det var ventilen som gjorde utslaget. Det lå en liten pytt/flekk under bilen hver gang jeg hadde vært ute å kjørt og bunnpanne på både motor og girkasse var vått av diesel men det skal jo ikke så mange dråpene til i fart for at det ser voldsomt ut. Om det lekket så mye at det blødde noe trykk på stussen til HT pumpe vet jeg ikke men det kan jo tenkes. Det er ikke ventil på denne. Ene enden skal inn i Fuel filter og andre enden skal på HT pumpe. På midten er det et T-stykke i metall som går ned til trykkbegrensningsventilen. Det er vel 3 forskjellige av disse ja så pass på å få den rette. Her gjelder det å snu alle steiner for å få trykket opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå