Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min M52b25 har gått 253k og maler like fint enda :) Bruker 1 liter olje på 5k km :)

En annen kompis sin M52b25 har gått 316k og bruker minimalt med olje.

Nydelige motorer!

Skrevet

Har sett M50b25 med 600.000km på tellern og den var rimlig sprek. har selv 528ia (260.000km) og kjører som den skal. min 525 har kjørt rundt 300k og kjører minst like fint

Skrevet

Om det er m50 eller m52 spiller vell liten rolle. m52 tipper eg er minst like seigliva som m50. dinna alusil/nikasil greiene til bmw er uslitelig så lenge svolelinnholdet ikkje er for høgt.

Skrevet

M50B25 91 modell. snart rulla 234000KM ingen ulyda frå motor, bruke verken olja ell vatn! Olje skift kvar 10000km.Kun castrol olje i mitt eige. Aldri øve 3000 på kald motor. Meeget fornøyd! :)

Skrevet

99mod m52b20 gått 193000km. Bruker minimalt med olje,skiftet vannpumpe for 3uker siden.Det er det eneste som har røket.Starter også lett selv om det er 25 blå ute :)

Skrevet

91 m50b20 kompressor. gått 127k. km. gått 4-5 år med kompressor. har til dags dato aldri fylt etter olje eller vann. ingen ulyder heller. gode saker :D

Skrevet
m50b20 thar akkuratt gått 299457 :D går sylkemykt fortsatt!!!!!

bruker bensin, men vet ikke hvor feilen ligger..

Gi meg en lyd når du finner ut av det!! :D

Meg og. Tror jeg har over 2 liter på mila nå, ved normal kjøring. Sjekket luftfilteret igår og det var potte tett, så byttes om 1 uke når jeg får det nye, samt jeg skal bytte tennplugger. Håper det kan gjøre noe. Ellers er det vel noe følere (veivakselføler?) som kan være dårlig har jeg hørt. Si ifra hvis du finner ut ditt problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...