jakobm5 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Får se om eg hiver meg på det endag og får tilpasset fangeren litt bedre Satser på at gs oppdriver ett nytt panser og får se ann fitmenten da Har også veldig lyst og bytte ut frontlykter og baklykter til lci. Men såpass med penger/kunnskap har eg ikke enda hva slags lykter er det på den nå? jeg har liggende adaptive preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Nå er det noen uorginale som er kjøpt fra xtremecarpro trur eg det var. Kjøpte nett noen bixenon lykter men disse dugget ganske mye. Skal ha for dine da? Såg du hvilken fanger som er komt på den mørkerøde touringen btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Da kom det jaggu litt snø hjemme og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Hvordan funker 535'en på snø då? utrolig rå bilpark! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Vet faktisk ikke. Er på sjøen på jobb så har ikkje fått testa den endå. Men utfrå erfaring med 525d'en så virket bilen helt greit på vinteren. Synd disse e60/61 ikke ble levert med brems slik som e34 blei. Blir vel fort MYE styr og sette på en fra m5 regner eg med.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Har nå brukt 535d på mye glatt/is føre. Fungerer veldig bra Har ikke stått fast enda sjølv med div henger draging og Måtte rydde frem 525d'en på nytt.. Snødd litt det siste 2 dagene her på voss.... Kjetil^^ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Var en tur til Hareid igår og hentet noen felger igår. Ble et til sett med orginale mk motorsport felger i følgende dimmensjoner: 9,5x18 ET05 og 11x18 ET21. Prøvde di på bilen idag og må spacest ut ca en cm bak da bakfelgen tar i bærebroa men trur det blir ganske tøfft Orginal felg kontra mk motorsport bakfelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Har kommentert deg på Face og må kommentere her og,fader ,de er så fine de felga. Og jeg mener det er e31 innpress på disse. Når jeg tenker meg om ,var det en kjeltring her nede hos meg for maaange årsiden som hadde en burgunder 850 med sånne hjul.Og ja rått. Men blir nok meget bra på denne og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 faan altså! din bajs! han skulle holde disse av til meg om han ikke fikk bud over 5000 (( de er så skamrå de felga. du får kose deg med de og gi meg førstepri om du en gang skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Derfor eg måtte ut med mer en 5000 då Men måtte nesten slå til da eg har vært på utkikk etter disse en stund nå som et alternativ til 3 delte felger som alle andre har Blir nokk bra med en liten restaurering Tenkte og lakke om senter og polere oppigjenn kantene. Må vel snart begynne på renovering av 540'en og. Skiltene på den blir levert inn imårgo da det fort kan ta litt tid og få den teknisk på stell igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Siden du ikke har bil å bruke de på så kan de få godgjøre seg på 540 min altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Syntes du har gromme felger til din 540 allerede eg? Kan byttelåne di i motoroppsettet ditt haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Hehe jo men forandring fryder og de der mkene i den dimmen er jo himmelen+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Må følge med her Flott bilpark! Råe felger du har skaffa deg. Byte med noken 13" golf alu felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 Har eit sett med 13 stål felger til golf så kansje eg skulle oppgradert litt? Hehe. Må få skrapt i sammen noen penger slik at det er mulig og starte med oppussinga av 540'en no snart.. Meste parten av pengene går jo rett i hus og bleier for tida..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå