Gå til innhold

Johns bmw 5-serie park. 540 restaurering påbegynnt!

John90
 Share

Anbefalte innlegg

Får se om eg hiver meg på det endag og får tilpasset fangeren litt bedre :) Satser på at gs oppdriver ett nytt panser og får se ann fitmenten da :) Har også veldig lyst og bytte ut frontlykter og baklykter til lci. Men såpass med penger/kunnskap har eg ikke enda :P

hva slags lykter er det på den nå? jeg har liggende adaptive preface ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vet faktisk ikke. Er på sjøen på jobb så har ikkje fått testa den endå. Men utfrå erfaring med 525d'en så virket bilen helt greit på vinteren. Synd disse e60/61 ikke ble levert med brems slik som e34 blei. Blir vel fort MYE styr og sette på en fra m5 regner eg med.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Var en tur til Hareid igår og hentet noen felger igår. Ble et til sett med orginale mk motorsport felger i følgende dimmensjoner: 9,5x18 ET05 og 11x18 ET21. Prøvde di på bilen idag og må spacest ut ca en cm bak da bakfelgen tar i bærebroa men trur det blir ganske tøfft :D

Orginal felg kontra mk motorsport bakfelg :P

20141228_151214_zps1249850f.jpg

20141227_233848_zps64678b1e.jpg

IMG_5987_zps0de48744.jpg

IMG_5988_zps50164389.jpg

IMG_5992_zps5534d2a0.jpg

IMG_5996_zps54ee3fab.jpg

IMG_6000_zpsabf12f47.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommentert deg på Face og må kommentere her og,fader ,de er så fine de felga.

Og jeg mener det er e31 innpress på disse.

Når jeg tenker meg om ,var det en kjeltring her nede hos meg for maaange årsiden som hadde en burgunder 850 med sånne hjul.Og ja rått.

Men blir nok meget bra på denne og.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor eg måtte ut med mer en 5000 då ;) Men måtte nesten slå til da eg har vært på utkikk etter disse en stund nå som et alternativ til 3 delte felger som alle andre har :P 

Blir nokk bra med en liten restaurering :) Tenkte og lakke om senter og polere oppigjenn kantene. Må vel snart begynne på renovering av 540'en og. Skiltene på den blir levert inn imårgo da det fort kan ta litt tid og få den teknisk på stell igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit sett med 13 stål felger til golf så kansje eg skulle oppgradert litt? ;) Hehe. Må få skrapt i sammen noen penger slik at det er mulig og starte med oppussinga av 540'en no snart.. Meste parten av pengene går jo rett i hus og bleier for tida..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...