Gå til innhold

Johns bmw 5-serie park. 540 restaurering påbegynnt!


John90
 Share

Anbefalte innlegg

Gått gjennom hele tråden nå, og har bare en ting å si: rååått!!

 

Såpass ja. Kjekt og høre at noen syntes det er interessant og lese igjennom tråden :) Akkurat reist på jobb, så nå blir det muligens handlet inn litt deler. Så får vi se om eg ikke får e30'en til og gå skikkelig snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Den var faktisk i veldig god stand til e34 og være. Sveist oppigjenn kanalene fremme på den så hadde en hatt en rustfri e34 :) Hadde jo orginalmotoren så eu hadde ikkje vært noe problem ;) Værre om en skulle havne utfor en skikkelig ulykke. 

 

Den ble nå byttet bort i e30'en tilslutt. Så får vi se hvordan e30 fungerer med en skikkelig motor nedi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden nå, voldsomt så du styrer på :D det liker vi ;) flotte biler, rene drømmeparken! og så nå hvilken e30 det var snakk om, det er jammen en sjuk bil!

skal absolutt følge med her. Tviler ikke på at du får orden på e30'n håper å få sett den på rudskogen etterhvert ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer nå lite på eg kontra mange andre innpå forumet her ;) 

 

e30'en blir spennende den. Men tviler på den kommer til og bli brukt noe serlig på treff da eg har begrenset med tid til og reise på slike ting. Kansje den blir tatt en tur til byn en gang om økonomien tillater det. Rimelig tørst den motoren der for og si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter eg på jobb igjen. Og da har en plutselig tid til og sitte på internettet og kikke litt. Så nå er det bestilt inn nye tennplugger og div varmeisolasjon til e30'en. Samt ny clutch og clips til fuel/bremserør til 540'en. Så får vi se om ikke denne får seg nye bremserør, bensinrør og understell i vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe. Er vel kun eg som kommer til og kjøre denne. Litt brutal for og låne den vekk. Hørt rykte om at bilen har dårlig erfaring med "prøvekjøring" fra før av ;) Hehe

 

Har begynnt og se litt på e30 nå. sliter jo med at den går ujevnt, virker som den mangler noen sylindre. Så idag blei rotor og fordeler inspisert og disse såg grei ut. så skal prøve og bytte tennplugger. 

 

Tok noen bilder før den ble kjørt inn på bukken :) 

20150926_140329_zps4zko0x2e.jpg

20150926_140320_zpssdkpcibk.jpg

 

Svigerbror sin 535 står lagret i carporten igså. 

20150926_140335_zpsp85rwkw6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...