Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 6 months later...
5 timer siden, EmilR skrev:

Noen tips til ledningsnett for CIC ettermontering? er tidligere prøvd å installere CIC og nå ser det ut som ett reir bak der. Har sett diverse sider har ledningsnett med kontaktene til skjerm og kontroller.

Du sier jo ingenting om til hvilken bil, men det greieste er nok å få tak i ett brukt kabelsett ja, bare søke etter "BMW CIC Harness" på Ebay eller noe.

Når det er sagt, gidder du virkelig det? CIC er jo ganske utdatert etterhvert da, selv har jeg bygd om fra CIC i min 2011 F11 til NBT, men har i tilegg installert en MR12V MMI box sånn at jeg har fått Android Auto i bilen, i tilegg er det over "Most" ikke sånn lyd over Jack tull.

Endret av Haug530D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Haug530D skrev:

Du sier jo ingenting om til hvilken bil, men det greieste er nok å få tak i ett brukt kabelsett ja, bare søke etter "BMW CIC Harness" på Ebay eller noe.

Når det er sagt, gidder du virkelig det? CIC er jo ganske utdatert etterhvert da, selv har jeg bygd om fra CIC i min 2011 F11 til NBT, men har i tilegg installert en MR12V MMI box sånn at jeg har fått Android Auto i bilen, i tilegg er det over "Most" ikke sånn lyd over Jack tull.

Er en gammel E87, hvor alle deler bortsett fra ledningsnett er klart… nå står det bare en pionerspiller der, skjem og kontroller er også montert men uten noe funksjon…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...