danskiii Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Dette har jeg nå. Er det noen på sunnmøre som kan hjelpe med oppgradering? Eller bergens område kansje? Endret August 10, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Nei. Du må trykke på ok der og så read ecu.. da skal det komme i selve NCS vinduet under hvor det står jobname osv. iKke i den fana der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 (endret) EDIT. skal ta nytt bilde etter jobb Men mener det er 10 som pleier stå der.. Endret August 11, 2015 av danskiii SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Nei. Du må trykke på ok der og så read ecu.. da skal det komme i selve NCS vinduet under hvor det står jobname osv. iKke i den fana der.Slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Den du du har. C1A er for ny for Apps uten fsc. Dessverre danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Den du du har. C1A er for ny for Apps uten fsc. DessverreHva er løsningen da? Downgrade?Mener du da combox burde funke, men jeg må få meg fsc først for å få apps? For nå er det ikke noe som tyder på combox er koblet til, selv om koding skal være rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Ja. Med 6vc og 644 burde du få Bluetooth streaming i det minste. Endra dato og ja? Ja løsningen er downgrade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Du får kodet både combox, altså media og cic uten problem også? ingen endringer i cic menyen etter du koda? Først legge til koder i vo og så kode cic og combox ved å manipulere datoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ja alså CIC har jeg jo hatt fungerende i ett halvt år. så det er grei. Jeg tok FA_write på CAS og NFRM, La inn $6VC og $6NR. ($644 hadde jeg fra jeg kodet på mulf tidligere og $6FL fra midtkosoll fra før.) Så inn og ut av NCS Inn på CAS FA og endre dato til #0911- trykke ok, trykke back, choose ECU, CIC, SG_codeirung, choose ECU, MEDIA, SG_codeirung, choose ECU, CIC SG codeirung. Er det noe feil der, mangler det noe? (tok cic først bare for, ja bare for det, litt rask å trykke...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Nei det er riktig det der.... Men du vil ikke få opp connecteddrive menyen pga 9C fsc ikke eksiterende eller aktiv... Sjekk multimedia, external devices om du har valget BT audo der. Hvis du har det så er det riktig koda. Men som sagt, ConnectedDrive vil du aldri få uten en FSC. Den kan kjøpes og legges inn men BMW garnaterer ikke at det fungerer. Har ikke funnet en som er villig til å betale 3500kr for en FSC for å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 (endret) Har ikke bt audio der.. Er å ser etter røkne sikringer bare for å feilsøke, ser at telefon skal ha dikring nr 9, 13 og 59. Men på 59 har jeg ingenting? Kan det være noe? Rart uansett når jeg hadde mulf i bilen.. Edit. 59 står også for N (NAVIGASJONSPIL) JAP ( regner med det betyr navi i japan..) Endret August 12, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Strøm Fra 17 MULF til combox 1 36 MULF til combox 14 Mic 1 MULF til combox 25 19 MULF til combox 12 21 MULF til combox 11 Lyd går via BT. Bilde er via USB og hsd / snap in 1 fra mic til 1på cbx 2 fra mic til 19 på cbx siste er strengt tatt ikke nødvendig. Hvilken av disse er det som egentlig skal inn i combox 1? For nå går strøm inn på combox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Strøm på 1. Mic skal på 25 og 12. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ah ok men da har jeg ihvertfall koblet rett tror jeg. Tror jeg skal finne et koblingsskjema å bare dobbeltsjekke selv om jeg tror det er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Alle koblinger rett, koding gjorde jeg igjen idag for å være sikker. Eneste er bt- antenne er ikke koblet til enda pga feil kabel, så har bestilt overgang. Kan det foresake at det ikke kommet bt streaming i multimedia meny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå