Gå til innhold

Zamot's E91 325D M-sport Performance

Zamot
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar! :)

Bare hyggelig.

Men ville vurdert samme type leppe fra schmiedmann, kan hende den har bedre passform/finish. Prisen er ikke så mye dyrere når du legger på frakt og mva. Artikkelnr. FRL9091ML.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten update:

I dag har jeg endelig fått programmert inn performance-bremsene (så ABS-en oppfører seg ordentlig, slo inn litt tidlig), byttet batteri (med tilhørende programmering), deaktivert lyktespylere (da de bare bruker opp spylerveska), og deaktivert pling-plong varsling for setebelte (jeg kjører alltid med, men det er irriterende av og til om man stopper/inn/ut av bil, tar av seg jakke etc). :)

I går monterte jeg Lamin-X film på frontlampene. Holdt på å bli utålmodig og gi opp (litt vanskeligere å få på plass riktig, enn you-tube demonstrasjonene). Men fikk de på, noen luftbobler, men de sier at de blir borte etter hvert da filmen puster. Utseendet med såvidt mørkere lykter er helt supert. (Bilder kommer etter hvert..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den litt hevet på disse bildene siden sist du la ut bilder, eller er det bare bildene som lurer meg?

anyhow, syns høyden (og bilen generelt) så sinnsykt bra ut!

Hei, det stemmer forsåvidt, eller de 3 siste bildene jeg la ut var den hevet, men det var ikke så synlig;

Hevet også (dessverre) bilen 1cm foran og 1,5cm bak, den var en tanke lav (av praktiske hensyn). Men det er mulig det ble litt for mye heving, men det justeres nok ikke ned før til våren igjen.. Men kan hende jeg finner på å slenge på noen spacere nå da. :)

Hevet den litt pga. fartsdumper og for sikkerhetsskyld med ny leppe, og at den var litt vel lav bak med bagasje. Men den ble nok litt høyere enn jeg forestillte, har lyst å skru den litt ned igjen, spesielt bak. Får se om jeg gidder før vinteren, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Justerte høyden litt ned igjen, det ble ganske riktig nå. :)

Har også satt på på Lamin-X tint film på frontlampene og satt på carbon-emblemer.

Noen raske bilder sammen med en kompis sin E46:

ap1u82nt1h79ko7luoud.jpg

amwfqcbtx0nf8ubct5y8.jpg

wb8l83dvhaeomz63r639.jpg

x7khuzrb5z52ox5hpbcj.jpg

En liten, billig, diskret modifikasjon:

qe8cfpybrw7dqpcdmph3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...