johnja Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Sånn ble det i dag Må prøve de gule på den blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Rått!! Behold den sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Ja gjør nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 skriker etter heil røde bak lys på det nederste bilde missuner deg denne vogna nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Det er bestilt røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 nice hel rød bak ende på den bilen trur eg kan bli pent kor bestillet du lykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Synes det er pent med litt brytning i rødfargen, så ville nok hatt hvit blink selv. Dog blir det helt sikkert pent med helrøde også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 er vel sotet foran hvit å sotet? er jo sorte detaljer likevel som bryter syns det er pent nesten uansitt farve med heilrøde baklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Strøkent! Ble veldig bra med de nye lyktene. Likte også den brytningen med farger på baklyktene som er nå men blir nok ikke dumt med hel rødt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Baklampene er egentlig ikke så svarte som det ser ut som. Jeg har hvite lamper også, prøver de etterpå tenker jeg. Skal forresten hente csl kopi felger i dag, helt nye!!! ligget lagret i 2-3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Baklampene er egentlig ikke så svarte som det ser ut som. Jeg har hvite lamper også, prøver de etterpå tenker jeg. Skal forresten hente csl kopi felger i dag, helt nye!!! ligget lagret i 2-3 år Haha, du har så helsikes mye stæsj til den bilen der, er jo som en annen bil hver gang du oppdaterer Fordelen er jo at du slipper å bestemme deg for hva som er finest da det bare er å bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Ble veldig mye bedre med mørke lykter. Og gudebedre det felglageret du har ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Jeg likte den best med orange blinklys bak, det passer jo så bra med rødfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Prøvde med hvite, hmmmm, syns nesten det ble bedre Også felgene jeg hentet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Du har for mye penger. Ble perfekt med hvite blinkers! Edit: Det så forresten nesten ut som at felgen var like stor som bilen. Lurte et øyeblikk på hva slags trailer det var du hadde kjøpt felger til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå