HalvorK Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Gratulerer med rå kjerre Evenol. Er nok en av de råeste e34ene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Gratulerer og bra du bor i nærheten, så jeg kanskje støter på den en gang iblant igjen, gratulerer så mye, utrolig fin den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Takk, gutter. Blir nok bra dette her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Var litt trist detta, trodde ikke den skulle bli solgt så fort Men når den ble solgt til en så trivelig kar som mister evenol, da er det greit. Denne kommer til å bli tatt vare på, det er jeg helt sikker på. Bare en liten kuriositet, BMW 5-serie 540i 1995, 270 000 km, kr - Aktiv | Utløpsdato: 10.06.2012| FINN-kode: 34858477 Biler til salgs Interesse852 visninger5 har lagret annonsen35,(kopiert fra finn) bare i løpet av noen timer i går ettermiddag. Jeg har aldri solgt noe, hvor interressen har vært så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Hehe, takk for fine ord. Hadde det vært flere selgere i din klasse, så hadde alle bilkjøpere vært fornøyde. Du har hatt bra med trøkk på annonsen ja, bra jeg tok turen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 I morra kommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 I morra kommer`n Det gjør den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Noen bilder, ikke veldig spennende men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Eneste, syntes du skulle byttet ut plastskiltene til de nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 finere plast skiltene en dei nye.... slette skilt er penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Selv om jeg er orginalfreak så må jeg innrømme at denne ser uforskamet pen ut med de felgene Perfekt senk også, ikke for mye og ikke for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Det er sånn gubbesenk Som passer meg godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Det er sånn gubbesenk Som passer meg godt... Det passet meg godt også. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 liker at du kjøpte den tilbake johnja Har du fortsatt disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Liker det jeg og Even fiksa forestillingen mens han "lånte" den et øyeblikk, så den er som ny å kjøre. Felgene ligger på lager ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå