Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør de??

Suverent! Har alltid hatt lyst på få en egen sukkerspinn/popcorn maskin i bagasjen, eller et garderobeskap med innebygget strykebrett og tilhørende strykejernn =P~

*Meldesegpåasap*

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg tror dette kan bli bra jeg. :)

Ser på det meste av bilprogrammer, og selv om jeg ikke alltid er enig med hva de mener eller gjør, er det likevel morsomt å se på.

At Viasat 4 satser med og mer på bil og motor er jo bare positivt. :)

Skrevet

Haha.... vi så hvordan det gikk med Autofil Larsen da han skulle "pimpe". Et rash på lageret til MOMO forhandler og vips hadde han styla bilen fra ende til annen, med den smakløse delen etter den andre. Ikke spesielt gjennomført var det heller, bortsett fra en og annen lakkjobb (ganske kleine fargecomboer dog).

Også skal elever sette sammen dette? Jaja..

Man må se positivt på det, her får man lessa ned bilen sin i dyre customdeler. De kan jo alltids skrus av og selges på Finn i etterkant. Kronene kan du bruke på å handle inn skikkelige deler... :P

Syns de burde ansatt folk som SS Performance til å ta seg av ombygginga. Men da hadde nok konseptet gått konk ganske fort, for der ruller det bare dyre råe customodda BMWer og Porscher.

Skrevet
Sikkert no humbugg shit...

Det var da voldsomt til optimisme her da.

Skal vi ikke se hva det er før vi tar det negative da ?

Hør på navnet da, "Pimp my ride" Lukter jo jall lang vei, og programmet som er fra før av, er jo ikke akkurat veldig bra.

Dette blir sikkert en stor suksess for harry 16 åringer som akkurat har fått ballehår på haka..

Skrevet

Med tanke på at de skal stå på brødrene London og skru blir jo dette veldig bra :P og ja, det er elever fra en videregående skole som skal skru. Og det kommer til å bli tatt noen "snareveier" ja, og hva angåer effekt osv vil det ikke bli gjort noen ting.

Skrevet

Ja mooooooorn...! :lol: :lol: :lol:

Bedre og lagd noe @top gear, men ingen slår dessa gutta som er der, har ikke stor tro på detta her men... Har følelsen av at dette kommer til og bli fjortis sluker...

Skrevet

Hater bilen min om dagen så frister nesten å melde seg på :roll:

Får håpe de klarer å holde det litt basic og ikke putter fosser, miksebord og popcornmaskiner overalt, men har mine tvil :roll:

Skrevet
Sikkert no humbugg shit...

Det var da voldsomt til optimisme her da.

Skal vi ikke se hva det er før vi tar det negative da ?

trolig fordi at Norge skal kopiere et allerede dårlig program som har gått i USA. konseptet er bra syntes eg, men bilene blir jo heelt over "gangsta" etterpå. hadde de klart seg litt mer som overhaulin med Chip Foose, som er et bra overhaling program.

men generelt alle bilprogrammer som Norge kopierer blir jo ikke suksess. autofil litt. og syntes "garasjen" var litt artig å se på. broom er jo som sakt dårlig kopi av top gear/fifth gear.

så lover ikke godt spør du meg. men for all del må jo se før man dømmer :) så kan bli artig! :) skal hvertfall få det med meg. litt artig Norge prøver seg ut på sånt og

Skrevet

Stance my ride, genialt!

Enig i de fleste kommentarene, men er litt optimistisk da det er en rocker, en fra hells angles og ei kjerring med rosa hår og nesering som styrer showet...

fare for at det blir mer redneck enn gangster da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...