ZhilleN Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Gikk ikke glipp av noe for og si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Etter å ha sett bare et par minutter skjønte jeg fort at det blir ikke en sesong to av dette nei. Greit nok at Supern er en artig kar, men dette var søppel-TV. En gjeng såkalte "eksperter" som raver rundt og prøver å være mest mulig lik de fra det originale programmet. Hvor mye får de betalt for å si at det jallaskrapet de putter på bilene er kult egentlig? Og så måtte jeg flire at det såkalte "hemmelige prosjektet" som de har kopiert fra originalen. Mens Mad Mike gjerne gjorde noe sinnsykt, som å f.eks. lage et gulv av bare TV-skjermer eller noe, så var det her noen wünderbaums med trykk på. Underholdningsfaktoren i dette for meg blir vel rett og slett hvor kleint det er. *end rant* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 At de satt E36 M3 speil på den var jo helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Noe av det jævligste jeg ser er slik "oppgradert" dyp grill på gamle audier. Satan det er så innforjævlig stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Bilen er vel for tøff for at jeg skal kjøre med en sånn xD Noe av det jeg aldri ville ha i garasjen min. Heller skal satse på org. styling til e46'n min ser bmye mye bedre ut enn den audi'n med jalla styling og masse hk med kun K&N filter. PS: Farven på felgene er rar, men selve felgene er fete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Han der elektro/stylingfyren må da ha beviselig verdens verste smak? Neon, jallafanger, ekle lykter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ja er jo eks-president i VACN så det kom jo ikke som noen overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ja er jo eks-president i VACN så det kom jo ikke som noen overraskelse Nei?!! ja måtte jo komme fra et sånt sted Jeg skjønner ikke hvorfor dem pimper opp bilen så jævlig jall!! Selv om hu var råner, så tror jeg heller ville kjørt en mer korrekt vei enn det der, nå vil jo folk se på a som en harry person med øyer i nakken, ville vært glau av og kjøre rundt med det der. Også gidder dem ikke akkurat og gjøre sånn kjempemye med bilen, brukte jo sølvfargen for og unngå kræsj av farge her og der, og lurer på hvor mye mugg og rust det er under teppet i bilen og under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Synes faktisk ikke dette ar så dårlig. Programmet er morsomt, og bilen synes jeg ble mye bedre enn mye annet jeg har sett. Den Poloen neste uke tror jeg blir RÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Bra noen har trua med jalla....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jeg reagerte mest på at de ikke gjorde noe med baksetene når de tok så hardt i med forsetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Så det jeg også... Også kunne de jo ha bygget om bilen til. En S3 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Fordi setene er sinnsykt gromme fra før av! Det blåruta stoffet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Føler meningene om dette programmet har kommet godt frem, at det rett å slett suger! Anbefaler alle å slå av tv'n neste gang og heller stikke på nett å se på noe bedre, kan anbefale "behind the smoke" hvor de følger Dai Yoshiara i formula D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Vil jeg også tipse om den røde knappen som er ringet inn på bildet. Det gjør at dere ikke ser programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå