flonoen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Skjønner ikke hva folk har imot at man sier ifra når ting er dritt. Tenk hvor jævla fantastisk internett hadde vært om hvert eneste kommentarfelt og hvert eneste forum var fylt til randen med blodpositive folk som gir hverandre nett-handjobs og forteller om hvor fantastisk spennende det siste axe men var, og hvor jævla fint det er at det blir drittvær i morgen, for klaging vil man tross alt ikke ha noe av! Er det noe som er verre en folk som klager, så er det folk som klager på folk som klager! Derimot, det fineste i hele verden er folk som klager på folk som klager på folk som klager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jævla logisk flonoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Skjønner ikke hva folk har imot at man sier ifra når ting er dritt. Tenk hvor jævla fantastisk internett hadde vært om hvert eneste kommentarfelt og hvert eneste forum var fylt til randen med blodpositive folk som gir hverandre nett-handjobs og forteller om hvor fantastisk spennende det siste axe men var, og hvor jævla fint det er at det blir drittvær i morgen, for klaging vil man tross alt ikke ha noe av!Er det noe som er verre en folk som klager, så er det folk som klager på folk som klager! Derimot, det fineste i hele verden er folk som klager på folk som klager på folk som klager. Vil jeg også tipse om den røde knappen som er ringet inn på bildet. Det gjør at dere ikke ser programmet. Surpeis Legg merke til disse da Det aller beste er derimot, folk som klager på folk som klager på folk som klager. og som igjen klager på disse Passer vel best i tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ekke sur. Bare la på litt Jeg synst programmet var helt håpløst, ikke morsomt engang. Men kommer nok til å se det igjen! Blir som en ulykke, man vil helst ikke se men de fleste bremser opp og tar seg en god kikk uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Det er jo ofte slik at en må se en del en ikke liker for å kunne vurdere for og i mot når en selv bygger. Har selv satt på serieopptak men tror ikke jeg på død og liv skal se alle. Blir nok som beskrevet tidligere i tråden at man spoler igjennom å ser det som virker interessant Minner meg litt om Top 20 Contdown som går på Viasat4? Det er mere reklame for selve programmet enn hva det er program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jeg syns ikke programmet var så verst jeg. Bilen ble rånete, noe som var meninga, men den var jo gjennomført. Er klart at ting blir litt teitere på norsk, noe annet kan man vel ikke forvente, Men de laget jo et gjennomført bygg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Synes programmet var helt greit jeg, synes resultatene var bra, Pimp My Ride stilen er jo bare slik. Jeg hadde ikke kjørt rundt i bilen selv, men for hun så var det nok veldig fint. Det som ble gjort på bilen var kvalitetsmessig godt utført. Synes det blir så feil å kritisere programmet for at enkelte av dere har en annen smak på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Poloen neste program så jo ut som ble rå da, men den A3'n så jo helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Rart at ingen reagerte på det jeg synes var mest irriterende - latteren til hun der jenta og en viss annen... Har jo faen lyst å kjøre lakksprøyten langt ned i kjeften på han der Superidioten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Rart at ingen reagerte på det jeg synes var mest irriterende - latteren til hun der jenta og en viss annen... Har jo faen lyst å kjøre lakksprøyten langt ned i kjeften på han der Superidioten +1 hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 måtte le av den ene feilen hun ramsa opp på "søknads-videoen"....... "bremsevæska slutter å virke av og til" ...............?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Artig program bedre enn mye annet der ute, de bygde bilen etter smaken til hun som skulle ha den og det er jo i og for seg riktig , selv om det ikke er noen entusiast bil som var ment til å bli strøken og fin, så ble den Harry og rånete . Noe som de fleste her inne ikke ville hatt selv går jeg utifra , eller andre bilforumer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Må si jeg hadde gleda meg mye til programmet.. seeelvom jeg regna med det bare blei sånn rånete japse bodykit styling som det alltid er på USA versjonen med Xzbit.. Men tross væl mye barnsligheter og overhæusa "teite" ting som skjedde i programmet så virka det som det var noe som kunne være positivt, Supern begynte så vidt og prate litt om før behandling ved lakk osv.. men så stoppa det opp... ellers ett helt ok programm spør du meg. Selvom det ble mye jalla på bilen så syntes jeg faktisk den ble kul, ble ganske kule di felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 leste at bilen hadde blitt observert bakpå en falken bil for en stund siden! Har bulkefrøkna vært utpå igjen tro? Ble det voldsomme luftfilteret for mye effekt kanskje! Bilen ble bare flyttet siden den skulle filmes hos Brødrene London.. Bilen står forsatt på verkstedet og er ikke overlevert til hun enda, så er ikke blitt et vrak enda selv om 90% av befolkninga vil si det er et vrak slik bilen står ferdig.. Må si jeg hadde gleda meg mye til programmet.. seeelvom jeg regna med det bare blei sånn rånete japse bodykit styling som det alltid er på USA versjonen med Xzbit..Men tross væl mye barnsligheter og overhæusa "teite" ting som skjedde i programmet så virka det som det var noe som kunne være positivt, Supern begynte så vidt og prate litt om før behandling ved lakk osv.. men så stoppa det opp... ellers ett helt ok programm spør du meg. Selvom det ble mye jalla på bilen så syntes jeg faktisk den ble kul, ble ganske kule di felga Greit, ser ut som om han kan air-brushe, men å lakkere vet jeg ikke.. Er jo ikke han som har lakkert den bilen en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Senken og felgene var ikke så værst, bortsett fra det så er det ikke noe jeg ville rattet rundt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå