Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Hehe jeg meldte meg på med 5ern! Kan ikke bli så mye verre enn den allerede er med hvit farge og blått stoff interiør! :P radioen har ikke rds engang!

Hadde vært morsomt om det ble ett bra program da, når noen først tørr satse på dette så bør vi være positive til resultatet! Er som sagt tidligere ikke så mye å velge i av bilprogrammer som ikke har vært sendt i reprise x antall ganger allerede... :)

Skrevet
nå driver dem og filmer og ordner litt nede på verkstedet her, er ikke helt håpløst prosjekt dem driver med, jeg digger det litt ;)

Dra frem mobilen og film litt ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

som kanskje noen har fått med seg har hele pimp my ride prosjektet gått rett i veggen, det var egentlig sykt dumt da dem hadde skikkelig BRA planer for prosjektene sine, var absolutt ikke noen USA stil over det..

politiet og kommunen kom og la ned hele shiten, var egentlig utrolig surt for noen, for mange elver på den linja hadde utplassering under den perioden dem holdt på, og da valgte heller mange og være på skolen og jobbe med prosjektet enn og være ute og få lærlingplass osv, så dem mista jo den muligheten, ville heller ha " pimp my ride" på CV`n.. så det var teit!

så det er ikke noe pimp my ride norge mer desverre.. #-o

Skrevet

Hva hadde politi og kommune med dette å gjøre, og hvorfor ble det stengt ned?

Er det noen nettaviser e.l. som har nevnt dette? Finner ingenting, til og med på Facebook-siden ble det oppdatert senest i går.

Synd uansett, så ogaå frem til dette. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...