Gå til innhold

BMW E60 M-sport (Knallgule tåkelys, spacere & M-grill s. 11)

Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil! :)

Tusen takk, ser jeg ikke har fått sjekket denne tråden på lenge.

Ikke veldig mye som skjer her for tiden, men hatt en liten runde på bilen nå i helga. Har byttet luftfilter og pollenfilter, samtidig er LED angel eyes byttet til noen med hakket bedre kvalitet. Har også bestilt nye tåkelys etter at det ene tok kvelden, samt sjekket spylervæsketanken for lekkasje. Vist seg bare at det var nivåsensoren som var litt forvirret iblant. Frontfangeren er tatt av og bilen har fått en skikkelig motorvask. Har også kjøpt en leppe fra eBay som jeg har pusset ordentlig og sparklet litt for at flatene skulle bli jevne og fine. Litt jobb med tilpassing på slike kopilepper. Men tror det blir stilig når den blir lakkert i bilens farge ;)

post-62632-0-43227900-1407616787_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nice! bare sett de første og siste bildene i tråden, men vanvittig tøff en ren e60 på snø er! Og nice leppe god ide å lakkere den :)

Edit: vanvittig våt og dyp lakk du hadde fått til, noen spesiell kombo her? :) Så nydelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Bruker produkter fra Swissvax, tror det er mye av hemmeligheten, da det er gode kvalitet på disse. Først er det avfetting med Prickbort, så går jeg over hele bilen nøye med leire (clay), før pre-wax cleaner påføres, det gir en god dybde og glans i lakken. Avslutningsvis påføres et lag med Swissvax Shield :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...