Gå til innhold

Ny Top Gear sesong starter 28. des i UK med India spesial!!

E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Ny sesong av Top Gear starter i UK på onsdag 28. des med en spesialepisode der gjengen drar til India. Gleder meg. :D

OBS. Dette er i England, så de må lastes ned. :wink:

Her er hva BBC selv skriver om episoden.

Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May set out to boost the British economy by embarking on a trade mission to India. Equipped with three old British cars and a range of uniquely British products, they set off on an epic road trip across one of the world's most fascinating and challenging countries, devotedly promoting Britain with distinctly mixed results.

Og her er ett par teasere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den kan lastes ned på piratbukta , ca 30 min etter det er "off air" i england. Gleder meg veldig til den 28 :) har visst om det lenge så det blir gøy å slippe å vente lengre :)

(EDIT: Ikke lurt å laste ned de aller første versjonene, de funker oftest ikke. Jeg bruker å sitte å vente litt ekstra på eztv.it , der er det HD versjoner og de er de som får flest seeders ettervært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piratbukten er et fint sted, en lite titt inom 30-40 min etter sendingen er over så skal det finnes et eksemplar der.

noen som vet koffor det ble utsatt? ganske så sikker på det skulle komme ut den 25 desember.

men gleder meg stort :D skal bli godt med ny top gear sesong å glede seg til hver søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk Top Gear blir dårligere og dårligere. For all del, jeg er veldig fan, men synes de overdriver for mye for tiden, og det er lite tvil om at mye av det de gjør er regissert. I sesong 5-6-7 og rundt deromkring likte jeg det mye bedre, med de litt mer "klassiske" konkurransene.

Uansett, ser også frem til onsdag og håper det kan bli noe allá Bolivia-episoden som jeg likte veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de rette sidene får man 720P/1080P også relativt fort. :)

1080P ukomprimert pleier å være det første som kommer, men med en størrelse på rundt 4gb og få som seeder tar det litt lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...