Fredrik 90 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det er kun en posetiv ting med denne tråden og det er at man ved å lese igjennom hele lett kan skille ut hvem som er ekte BMW entusiaster og ikke her på forumet. Med andre ord de som er fortvilet over over E12ens sjebne og ...... som synes det er tøft. Jeg skal holde for meg selv hva jeg synes om bildene over her da jeg ikke vil ha moderatorene på nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Production 1972–1981 699,094 built[1] Ca 40 stk til salgs på mobile.de nå. Om dere er så hinsides forelska i disse bilene, hvorfor ikke kjøpe opp alt som er tilgjengelig av den, så ikke rakett her tar livet av en til av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Håper virkelig at dere har blitt/ blir anmeldt og fjerna fra offentlige veier i lang tid. Hverken jeg eller andre vil ha idioter i en haug av en bil i fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det er kun en posetiv ting med denne tråden og det er at man ved å lese igjennom hele lett kan skille ut hvem som er ekte BMW entusiaster og ikke her på forumet. Med andre ord de som er fortvilet over over E12ens sjebne og ...... som synes det er tøft. Jeg skal holde for meg selv hva jeg synes om bildene over her da jeg ikke vil ha moderatorene på nakken. Definisjonen på en ekte BMW entusiast er? Mange former for entusiasme vet du! Her setter du brukere i bås føler jeg. Det jeg blir så møkklei dette BMW miljøet av, folk tør jo ikke komme på treff engang fordi bilen har en og annen skavank, alt skal være så streit. Alle må liksom følge malen, "slik alle andre gjør". Jaja, godt det bare er en bil! Du har nok ingen anelser om hvor mye morro Rakett og gutta har hatt det med denne bilen, det å stå å gnukke og gni på bilen og erge seg over dårlig vær og møkkete bil det er ikke noe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Production 1972–1981699,094 built[1] Ca 40 stk til salgs på mobile.de nå. Om dere er så hinsides forelska i disse bilene, hvorfor ikke kjøpe opp alt som er tilgjengelig av den, så ikke rakett her tar livet av en til av de? Er ikke det det er snakk, men hvor dustete det er å kjøre i filler en slik bil når det er så få igjen av dem. Finnes så mye annet søppel man kan kjøre i filler for morroskyld! Definisjonen på en ekte BMW entusiast er? Mange former for entusiasme vet du! Her setter du brukere i bås føler jeg. Det jeg blir så møkklei dette BMW miljøet av, folk tør jo ikke komme på treff engang fordi bilen har en og annen skavank, alt skal være så streit. Alle må liksom følge malen, "slik alle andre gjør". Jaja, godt det bare er en bil! Du har nok ingen anelser om hvor mye morro Rakett og gutta har hatt det med denne bilen, det å stå å gnukke og gni på bilen og erge seg over dårlig vær og møkkete bil det er ikke noe morro Slik jeg ser det i denne sammenhengen så er det evenen til å se verdien i en gammel og sliten E12, selv om det bare er en 520I. Å se verdien i E12 som en flott og linje lekker 70 talls BMW som var med å starte en modellserie som er blitt en av BMWs viktigste i dag, og evnen til å ville ivareta de få eksemplarene som har overlevd til nå. En gammel E12 burde ikke behandles på dette viset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hadde dette eksemplaret vært rusta ihjel/ødelagt fra før så er det ikke så farlig om den herjes istykker...Men dette så ut som ett godt eksemplar..Er vel derfor en del av medlemmene her som reagerer på at bilen blir knust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hadde dette eksemplaret vært rusta ihjel/ødelagt fra før så er det ikke så farlig om den herjes istykker...Men dette så ut som ett godt eksemplar..Er vel derfor en del av medlemmene her som reagerer på at bilen blir knust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 et fornuftig innlegg fra Wicky, for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 et fornuftig innlegg fra Wicky, for en gangs skyld. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 +3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 et fornuftig innlegg fra Wicky, for en gangs skyld. +1 +2 +3 = 6. Hva er vitsen å plusse alt hele tiden? Nok med at ÈN gjør det. Uansett, rakett. Misunner deg hvor mye morro du har med denne bilen Klart, du kunne valgt en annen bil, men det ser ut som du har valgt rett bil allikavel. Ser ut som den her virkelig ikke vil dø. Jeg LER så jeg griner av innleggene dine. Morsom lesning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 = 6. Hva er vitsen å plusse alt hele tiden? Nok med at ÈN gjør det. -1 Nei, kos deg i sofaen din du, O friske sofakonge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 -2 Enig med MoePower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 -3 Vel, du tar feil angående brukernavnet, Moe. Har ingenting med en sofa du sitter i, i det hele tatt. Men du skal få tro det Og Fredrik90, du som er så ENTUSIAST, jeg skjønner du sitter og griner over å se en E12 dø. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå