Gå til innhold

Min Alpinhvite F11. Nye bilder tatt av E.H.D s.14

m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Continental er vel også enkelte steder havnet i lavere prisklasser. PÅ dekkonline er de bare litt dyrere enn Falken. Du får et sett med 295/25-21" til 8700,- Det er jo billig. Contact 3. Goodyear excellence er jo runflat. Er det noe å anbefale?? Eg hører bare negative ting om de hele tiden. Solgte mine excellence 19"dekk i går. Personlig så synes jeg Falken fk452 er et meget bra dekk til prisen. Har faktisk veldig lite å utsette på det.

Har Continental Conti Sport Contact 3 SSR runflats (langt navn) på min F10 Msport - 245/45R18 foran og 275/45R18 bak og jeg merker lite/ ingen sporing med disse. Nå skal det sies at det er langt ifra 245 og 275 som er i kontakt med veidekket. 275 er jo fra dekkside til dekkside. på 9" felg bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med pirelli zero nero?

Pirelli Zero Nero har jeg på F11'en i 21", og har tidligere kjørt med det i 20" på en E60 jeg hadde. Vet ikke om det er bare noe jeg innbiller meg eller om det var tilfeldigheter (gummiblanding, alder på dekk etc. etc.) som skapte inntrykket mitt, men disse dekkene virker å være veldig sensitiv på hvilken bil de står på. På F11'en er de en drøm å kjøre med; forholdsvis støysvake, retningsstabile (ikke antydning til sporing selv på dårlige nord-norske veier) og virker nokså slitesterke også. På E60'en fungerte de derimot elendig; den sporet og dro som en løpsk hund, og støyet veldig. Særlig i hastigheter over 120 - 130 km/t var den grusom å kjøre. Var faktisk så galt at jeg trodde det var feil på bilen, men da jeg la Michelin PS2 dekk på den ble all sporing og støv vekk.

Ellers har jeg veldig gode erfaringer med Yokohama AVS. Hadde disse dekkene i 20" på CLS'en for noen år siden, og de var helt rå - særlig på vått føre! Toyo T1-S og T1-R har jeg også kjørt noen sesonger med, og vært veldig fornøyd med disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treger ihvertfall på at jeg gikk for Conti, hadde og tilbud på michelin Ps2 til omtrent samme pris.

Når det gjelder Kumho, hadde jeg disse bak på min tidligere E61 i dim. 275/30-20", veldig støysvake. Foran hadde jeg da dunlop sportmaxx i 255/30-20".

Meget vellykket kombinasjon, ingen sporing og lite støy.

Er og en annen ting jeg reagerer på med conti'ene.

Når jeg kjører på plasser hvor det er grus, klistrer alt seg til dekkene og en ser og hører rundt bilen hvordan den hiver rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treger ihvertfall på at jeg gikk for Conti, hadde og tilbud på michelin Ps2 til omtrent samme pris.

Når det gjelder Kumho, hadde jeg disse bak på min tidligere E61 i dim. 275/30-20", veldig støysvake. Foran hadde jeg da dunlop sportmaxx i 255/30-20".

Meget vellykket kombinasjon, ingen sporing og lite støy.

Er og en annen ting jeg reagerer på med conti'ene.

Når jeg kjører på plasser hvor det er grus, klistrer alt seg til dekkene og en ser og hører rundt bilen hvordan den hiver rundt seg.

Da er vi to, hører også grusen blir kasta rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...