ArneR. Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Nydelig bil. Min står fortsatt på fabrikklageret i Tyskland. Kvit den også. Herregud eg gleder meg når eg ser bilder av din!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Lurer på hvor det klysteret blir satt? .. Grattis med sjefsvogn! Lekre biler, spesielt i hvit. He-he....en liten skriveleif. Rettet nå Nydelig bil. Min står fortsatt på fabrikklageret i Tyskland. Kvit den også. Herregud eg gleder meg når eg ser bilder av din!!!!! Gratulerer til deg og da, og lykke til med ny F11 Jeg har ikke kjørt mer en mil og to til nå, men virker veldig lovende. Meget godt isolert og godt"sammenskrudd" bil. Gearkassa virker og helt topp, så dette blir nok bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Gatulerer med veldig pen bil. Bilen min var blitt parkert ved siden av din når Bavaria hadde den inne, så fikk muligheten til å studere den litt. Så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Gratulerer så masse med å ha fått hentet den ut Blir spennende å høre dine erfaringer og opplevelser med bilen Misunner deg en del av utstyret, særlig det nye tøffe displayet ditt Nydelig bil. Min står fortsatt på fabrikklageret i Tyskland. Kvit den også. Herregud eg gleder meg når eg ser bilder av din!!!!! Gratulerer med bestilling i boks Er det lov å spørre hvilken motor du satser på..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Det blir en 535d. Kan likssom ikke gå ned etter å ha hatt E61 535d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Endelig så var ventingen over. Fornøyd så langt med alt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Det blir en 535d. Kan likssom ikke gå ned etter å ha hatt E61 535d. Å fy... misunner deg mildt sagt den motoren! Håper på full rapport om kjøreopplevelsen når du får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Det blir en 535d. Kan likssom ikke gå ned etter å ha hatt E61 535d. Åhhh.....det blir grommt!!! Forstår godt at du gleder deg. Endelig så var ventingen over. Fornøyd så langt med alt eller? Meget fornøyd Har kjørt 4-5 mil i dag. Alt som irriterte meg i E91`en er perfekt her. Veldig god kvalitetsfølelse i bilen. Understellet virker bra og girkassen er perfekt sammen med den lille motoren. Støy er omtrent helt fraværende. Hi-fi pro`en har jeg og fått testet, meget nøgd med den og. BMW kjøregleden er tilbake hos meg. Eneste jeg kan sette fingeren på er litt kondens i forlyktene. Satser på at det vil forsvinne når bilen blir brukt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Prøvekjørte en kompis sin f11 520 m sport med Hi fi pro. Blei helt sjokkert over den fine lyden. Tydelig at de har lagt en del i de anleggene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 m-blå: Dersom du allerede opplever fukt i lyktene hadde jeg ikke ventet engang på og kontaktet forhandleren av bilen og fått lyktene byttet. Skal ikke være sånn på en helt ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Men det kan forekomme på nye biler uten at noe behøver å være galt. Lyktene kan ha fått litt temperatursvingninger før pærene ble montert som gjør at det har blitt litt kondens i de. Det forsvinner helt sikkert etter noen timer med lysene på. Men kommer det tilbake ville eg gjort som ferrek sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Lyktene er nå helt frie for dugg. Var borte etter ett par dager. Har i dag tilpasset skiboksen og gjort klar for tur til fjells til helga. Er meget fornøyd med bilen!!! Blir spennende og få testet Michelin X-ice dekkene på skikkelig vinterføre. På våte og tørre veier er de ihvertfall helt topp. Har og bestilt meg sommerfelger. Blir originale F10 M5 "vinterfelger" i 19". Her følger ett par bilder av "vinterklar" bil: Her er ett par bilder som viser felgene som er bestilt. De er ganske like de org. 19" M-felgene, men har mer "concave", litt tynnere eiker og er litt bredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Nam nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Bra du er fornøyd, og jeg har tro på de sommerfelgene når du først "bare" skal ha 19". Har du tenk på dekkstørrelse, 245 eller 255, siden disse er 9"? Har du sett denne? http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=642519 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Nydelig bil. Håper du skal lakkere skiboksen i samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå