Gå til innhold

Min Alpinhvite F11. Nye bilder tatt av E.H.D s.14


m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min F11 ble levert med 275/35 vinterdekk.

Ok, mener jeg så i brosjyren da jeg kjøpte min at F11 msport ble levert originalt med 245 foran og bak med msport pakka også. Mulig jeg tar feil.

Det stemmer. De originale 19" M-sport hjulene som er tilvalg har 245/40-19" både foran og bak. Tror likevel, men husker ikke for sikkert, om man kunne få andre tilvalg i 19" som hadde bredere bakdekk enn foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt så kommer F11 med 245 rundt i 18 og 19".

Men de er og godkjent med 275.

Men hvorfor de ikke har samme bredde bak levert originalt som F10, lurer jeg og på.

Kan det ha noe med at touringen er tyngre bak og har luftfjæring?

At dette kan ha noe og si for kjøreegenskapene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig. Vil du ha hjelp til å få 1 serien litt lik som min? Eg kan hjelpe deg helt gratis. Kan skaffe fangere og billig lakk. Og billig karbon

Er enig i at 1èren ser litt stusselig ut. Facelift fronten er ikke akkurat en sex-bombe :shock:

Må si tusen hjertelig takk for ett generøst tilbud.

P.M sendt

Her er video av nye M6 med 20" vinterfelger som ligner på dine 408M, men vet ikke noe mer om disse.

http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=655915

La og merke til de felgene for ett par dager siden. Ligner veldig som du sier, bare i 20"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg gikk for 19" på min f11, da med 245 40/19. Brukte også de orginale 18" til vinterhjul. Prisen for oppgraderinga til 19" er jo galskap! Synes store hjul er konge, men mitt problem er at jeg er alergisk mot dekkstøy.

Setter pris på tips om dekk som støyer lite!

I tilegg til min hvite f11 m sport hadde også jeg (fruen) en grå 1 er! 1ern ble erstatta med en 2009 a4 tdiq for et par uker siden, da savnet av 4 hjulsdrift ble for stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg gikk for 19" på min f11, da med 245 40/19. Brukte også de orginale 18" til vinterhjul. Prisen for oppgraderinga til 19" er jo galskap! Synes store hjul er konge, men mitt problem er at jeg er alergisk mot dekkstøy.

Setter pris på tips om dekk som støyer lite!

I tilegg til min hvite f11 m sport hadde også jeg (fruen) en grå 1 er! 1ern ble erstatta med en 2009 a4 tdiq for et par uker siden, da savnet av 4 hjulsdrift ble for stort...

Velkommen til forumet og gratulerer med F11 :D

Deler din allergi mot hjulstøy.

Jeg har nå bestilt meg de nye conti sportcontact 5 dekkene.

Vinner visst i alle nye dekktester nå, og min dekkleverandør har lovet meg null sporing og minimalt med støy.

Håper de lever opp til forventningene.

Eneste som er litt dumt, er at de ikke kunne levere 245/40-19

Før langt ut på sommeren.

Så jeg har bestilt 255/40-19". Helt greit siden jeg skal ha dem på

9 x 19" felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med meget pen bil! Skikkelig tøff den, og M-pakken er absolutt et must på F11. Skal ha meg en slik en jeg også, når bruktprisene på en OK utstyrt 520d bikker under 350.000, det blir vel en tre års tid til :) Angående felg så kom jeg over et bilde av en F11 med 18" M6-felger på finn.no, synes dette så meget pent ut, og felgene så faktisk større ut enn 18". Legger ved et inspirasjonsbilde hvertfall, men er godt mulig disse felgene passer bedre på den sorte bilen enn din hvite. Kombinasjonen av hvit bil og svarte felger synes nå jeg er rått hvertfall, hvis du ikke har bestemt deg helt enda for felgoppsettet så er jo det en idé, her finnes det mye bra replica også som ikke gjør at en må selge en nyre for å få råd :D

gzku91yuh7m295ag29xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ingen replica felger på min bil. Har prøvd det tidligere med dårlig erfaring.

Fant i dag ut at mine 19" 408M felger er kun 11,4 kg. mot 19" 351M som er 14,5 kg.

En stor fordel med så lav uavfjæret vekt som muligt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...