BMWE39turbo Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Veldig lyst på US look på min E39, og er et par tastetrykk vekke ifra å kjøpe en US blinker modul.. http://www.autolights.no/products/us-blinker-module Men sjølv med en slik modul, er eg nødt å kutte i det orginale ledningsnettet? Er det en stor jobb? har en tilgang til plussledningen til parklyset og blinklyset på en E39 uten å demontere lykta eller lignende? Står også at en kan kople en av og på bryter til dette, kva trengs for å gjere dette? Og vil blinklysene blinke som normalt når en skal bruke blinklyset? Mange spørsmål, men greit å få ting avklart før en kjøper.. Takker for alle svar og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Ja du kommer til ledningene til blinklyset uten å demontere lykta. Hvordan du kobler bryter til står nok i koblingskjemaet som følger med. Og ja, såklart blinklyset funker vanlig? Koble fra kontakta på parkringene dine på bilen, så ser du hvordan det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Veldig lyst på US look på min E39, og er et par tastetrykk vekke ifra å kjøpe en US blinker modul.. http://www.autolights.no/products/us-blinker-module Men sjølv med en slik modul, er eg nødt å kutte i det orginale ledningsnettet? Er det en stor jobb? har en tilgang til plussledningen til parklyset og blinklyset på en E39 uten å demontere lykta eller lignende? Står også at en kan kople en av og på bryter til dette, kva trengs for å gjere dette? Og vil blinklysene blinke som normalt når en skal bruke blinklyset? Mange spørsmål, men greit å få ting avklart før en kjøper.. Takker for alle svar og tips Ingen som har utstyr som kan kode for deg??? Kjøp utstyr selv som kan brukes til diagnosen også. Det sparer du masse penger. Jeg vet ikke hva koster for en US modul?. Jeg kodet det på min bil . viewtopic.php?f=6&t=188049&start=135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 FIkset det på min også med et par tastetrykk på datan Har du Bmw Scanner 1.4.0 er det snakk om et par tastetrykk så har du det. For all del ikke begynn og klipp for og få til det der Virker vertfall på min 03. Heter Sidelights as parlights eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 FIkset det på min også med et par tastetrykk på datan Har du Bmw Scanner 1.4.0 er det snakk om et par tastetrykk så har du det. For all del ikke begynn og klipp for og få til det der Virker vertfall på min 03. Heter Sidelights as parlights eller noe slikt. Gratuterer . Brukte du BMW Scanner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Gratuterer . Brukte du BMW Scanner?? Jepp, 1.4.0, utrolig enkelt! Veldig mange funksjoner man kan forandre der også som gjelder lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 modulen koster 595 + frakt og en scanner ca 600-700kr + frakt på ebay om eg ikkje ser på feil scanner. Får sjølsagt meir bruk for scanneren, men er redd eg tuller til systemet på noken måte.. heh men kanskje høyre med noken i nærheten om dei har en slik ein og kan programmere, det hadde jo vore fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 modulen koster 595 + frakt og en scanner ca 600-700kr + frakt på ebay. Får sjølsagt meir bruk for scanneren, men er redd eg tuller til systemet på noken måte.. heh men kanskje høyre med noken i nærheten om dei har en slik ein og kan programmere, det hadde jo vore fint ! 6-700? Hvor har du kikket da? Her, denne kommer på ca 450,- inkl frakt og moms. http://www.ebay.com/itm/800604-BMW-Scan ... 3a6eaa792b Var denne jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Bumper denne tråden, da dette er noe jeg tenkte å gjøre på min 2002 modell ila. kort tid. En slik du brukte Alpejohn? http://www.ebay.com/itm/BMW-Scanner-1-4-0-v-Never-Locking-Diagnostic-OBD2-Code-Diagnostic-Newly-/151367932861?hash=item233e3b5bbd&item=151367932861&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Den typen der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Så bra, vet du om denne modellen også kan slippe ut luft av belgene bak i tillegg? Etter å ha montert senkefjærer foran såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Nei, det tror jeg ikke. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ville valgt koding, gjort det samme på min. 1999 prefacelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Noen som vet om det går ann å kode en e46 til å få US blinkers? Har hatt lyst på US blinkers kjempe lenge nå, men det skjer ikke at jeg kutter i ledninger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Noen som vet om det går ann å kode en e46 til å få US blinkers? Har hatt lyst på US blinkers kjempe lenge nå, men det skjer ikke at jeg kutter i ledninger . Det går, men ikke på alle modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå