Gå til innhold

Video av kjøreturen Bodø - Namsskogan

bb79
 Share

Anbefalte innlegg

316:

Wow, i Bodø allerede? Hvor er det denne tullingen bor? Jeg ser ikke med en gang på screenshot. Enkelte folk må bare ta seg en bolle og rose seg ned ass :P

Her er kjørecomputeren min for Bodø - Oslo:

D7K_2827.jpg

Ole Andreas & Wicky:

Hvis dette ga mersmak så kan dere jo ta en titt på

Oslo - Kongsvinger (12:33) med overtake-teller

Oslo - Trondheim (1:11:51) med overtake-teller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt NRK så skal du se du havner på skjermen :lol:
Hva med Oslo - Bodø minutt for minutt? :P
men må si du kjører som en rå tass :D 94.8 km/t i gjenomsnitt på det snø føret tror ikke eg at eg hadde gjenomført med livet i behold med e30-en i sofal :lol:
Jau, det gikk vel litt fort enkelte steder. Men det er så sabla moro med E61en min der :)
Reitan heter det der, er rett nord for den militærleiren det her... Oteråga stasjon heter det der jeg jobbet... Jeg skulle "bare" til Trondheim jeg, kjørte sørover! :)
Ah, jeg som blingsa da.
jeg sitter og ser på filmen nå på en annen skjerm, liker det faktisk veldig godt og sitte og følge med :) er litt morsomt :)
Det er jo hyggelig å høre :) Av og til blir jeg stuptrøtt av å se på slikt. Etter bare 10 minutter så sovner jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vinterføre altså? Kjørte turen motsatt vei i natt med ca 80 i snitt og det var i grunn fort nok det..

Jau, det var på nyttårsaften. Nesten ingen biler på veien. Snittet lå rundt 90 helt til jeg kom til 100-sonen ved Minnesund.

Edit: På grunn av feil dekkdimensjon så er den reelle snittfarta rundt 85 km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

cityhopper: Ja, jeg er helt enig med deg. Oslo - Bergen har fine strekninger =)

Her er videoen for Oslo - Bergen: http://vimeo.com/27138692

Jeg tok en litt snodig rute. For det første så måtte jeg kjøre nordover forbi Gardermoen for å plukke opp tilhenger. Og deretter valgte GPSen å sende meg over noen fjell i stedet for å ta den ruta gjennom Lærdalstunnelen. Jaja, fin tur ble det i alle fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...