Ole Andreas Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 oy enkelte folk har bare ikke noen forståelse for hvordan det er å jobbe med såne ting som det dere å sånt. litt drøyt å ta så fulstendig av da! jobber som eletriker/montør på jernbane linjer du eller? litt avsporing fra emne dette da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Signalmontør, ja! Alt mekanisk og teknisk i og langs sporet! Så jeg jobber Norge rundt... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 ahh tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 316: Wow, i Bodø allerede? Hvor er det denne tullingen bor? Jeg ser ikke med en gang på screenshot. Enkelte folk må bare ta seg en bolle og rose seg ned ass Her er kjørecomputeren min for Bodø - Oslo: Ole Andreas & Wicky: Hvis dette ga mersmak så kan dere jo ta en titt på Oslo - Kongsvinger (12:33) med overtake-teller Oslo - Trondheim (1:11:51) med overtake-teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 men må si du kjører som en rå tass 94.8 km/t i gjenomsnitt på det snø føret tror ikke eg at eg hadde gjenomført med livet i behold med e30-en i sofal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Reitan heter det der, er rett nord for den militærleiren det her... Oteråga stasjon heter det der jeg jobbet... Jeg skulle "bare" til Trondheim jeg, kjørte sørover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kontakt NRK så skal du se du havner på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 jeg sitter og ser på filmen nå på en annen skjerm, liker det faktisk veldig godt og sitte og følge med er litt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Kontakt NRK så skal du se du havner på skjermen Hva med Oslo - Bodø minutt for minutt? men må si du kjører som en rå tass 94.8 km/t i gjenomsnitt på det snø føret tror ikke eg at eg hadde gjenomført med livet i behold med e30-en i sofal Jau, det gikk vel litt fort enkelte steder. Men det er så sabla moro med E61en min der Reitan heter det der, er rett nord for den militærleiren det her... Oteråga stasjon heter det der jeg jobbet... Jeg skulle "bare" til Trondheim jeg, kjørte sørover! Ah, jeg som blingsa da.jeg sitter og ser på filmen nå på en annen skjerm, liker det faktisk veldig godt og sitte og følge med er litt morsomt Det er jo hyggelig å høre Av og til blir jeg stuptrøtt av å se på slikt. Etter bare 10 minutter så sovner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Selg rettighetene til NrK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 På vinterføre altså? Kjørte turen motsatt vei i natt med ca 80 i snitt og det var i grunn fort nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 På vinterføre altså? Kjørte turen motsatt vei i natt med ca 80 i snitt og det var i grunn fort nok det.. Jau, det var på nyttårsaften. Nesten ingen biler på veien. Snittet lå rundt 90 helt til jeg kom til 100-sonen ved Minnesund. Edit: På grunn av feil dekkdimensjon så er den reelle snittfarta rundt 85 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Artig å se, bb79. Hva med å legge ut Oslo - Bergen En del fine strekninger der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 cityhopper: Ja, jeg er helt enig med deg. Oslo - Bergen har fine strekninger =) Her er videoen for Oslo - Bergen: http://vimeo.com/27138692 Jeg tok en litt snodig rute. For det første så måtte jeg kjøre nordover forbi Gardermoen for å plukke opp tilhenger. Og deretter valgte GPSen å sende meg over noen fjell i stedet for å ta den ruta gjennom Lærdalstunnelen. Jaja, fin tur ble det i alle fall =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Kjempeflotte videoer Virkelig artig å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå