bmwgrace Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Nei, ikke sant ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Grace; her kommer et tips. 1. Ta bilde av bilen din fra siden av, slik at calipperne vises. gjerne også et bilde av hjulet nærme. 2. last opp bilde på ``photoshopp`` tråden her inne. 3. spør pent om dem kan photoshoppe forskjellige farger for deg. Da er det mye enklere å ta et valg Lykke til! Takk for tipset ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Fin bil frøken,, men må fåpå coilovers asp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Og kalippere i bilns farge eller koksgrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Takk du! Jaja, de kommer etterhvert haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ta mørke calippere, type blå eller svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Fra første soldag etter maaange dager med regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Heei, nå kommer det en gladmelding Hatt rust på bakluke, masse på panser og inne i dørene. Og gjett hva, rustgaratien gikk gjennom hos Bavaria. Så om ca 1 mnd står bilen min med 2 nye dører, nytt panser og nylakkert bakluke. Gleder meg masse. Da blir 320n endelig litt fin i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Flaks Dro du pent på smilebånde hos bmw forhandlern eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hipphurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Grattis Men frontfangern er vel plast, så den har vel ikke rusta så mye? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Heei, nå kommer det en gladmelding Hatt rust på bakluke, masse på frontfanger og inne i dørene. Og gjett hva, rustgaratien gikk gjennom hos Bavaria. Så om ca 1 mnd står bilen min med 2 nye dører, nytt panser og nylakkert bakluke. Gleder meg masse. Da blir 320n endelig litt fin i lakken Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Grattis Men frontfangern er vel plast, så den har vel ikke rusta så mye? ;p haha, gikk litt fort. Mente panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Flaks Dro du pent på smilebånde hos bmw forhandlern eller ? hehe, var broren min som dro opp. De tok bare bilder og sendte inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Har du vurdert å lakkere innmaten i frontlyktene dine sort? Gjorde det, pluss litt toning av blinklysglasset på min e46, og det ble litt mer diskret enn gråfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå