fanqua Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Syns bilen din stod i depo jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Noen som vil kjøre bilen min og meg opp til Gatebil på lørdag? Hjem samme kveld Trodde ikke hvem som helst fikk lov til å ratte skuta jeg? Desperat, ellers blir helga drit nedtur Haha, da er drastiske tiltak lov ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Syns bilen din stod i depo jeg? Håper da ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 For å få sort innmat må du ta av lykten, skru av elektronikkboksene, skru ut skruene. Deretter putter du lykten i stekeovnen på 100 grader i 15 min ( ), for så å dele glasset fra lykten. Dette fordi lykten er limt sammen. så deler du lykten mens den er varm. Så kan du lakke innmaten. Litt jobb, men verdt det. Her er en DIY for montere angel eyes, der du ser hvordan du deler lykta: http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=595976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Ahaaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Du skulle ha bodd her ved oslo, hadde lett kjørt da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Bor en halvtime fra Oslo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Nei da var det nok bare en som ligna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Nei da var det nok bare en som ligna! Jeg så ingen der på Lørdag som ligna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Nå er det kun 1 uke til jeg leverer bilen for nytt panser, dører og bakluke. Gleder meg masse. Et steg i å få hele bilen nylakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Mye må du ut med totalt for dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Fresh bil! men for guds skyld få lyktene svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Mye må du ut med totalt for dette da? Får begge dører, panser og bakluke gratis. Så resterende karosserideler blir ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hehe, nei. Rustgaranti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå