StigJ Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Kjør på med bilens farge i innsatsen på lyktene og soting av reflektor. Til og med jeg liker den lukken. Enig at grillen skal være krom (skriver han som har to biler med svarte nyrer.. ...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hørtes smart ut å lakke reflektorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig Du får ordne kronerulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hørtes smart ut å lakke reflektorene Blir så og si det samme som å legge på sotefilm på lykteglassene som så mange gjør. Dette er i mine øyne mye stiligere. ja man vil få litt dårligere lys, men noe må man vel lide for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig Sånn har jeg tenkt mye og, blir somregel aldri sånn når man eier en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hørtes smart ut å lakke reflektorene Blir så og si det samme som å legge på sotefilm på lykteglassene som så mange gjør. Dette er i mine øyne mye stiligere. ja man vil få litt dårligere lys, men noe må man vel lide for Det er jo ikke noe problem det? tenkte jeg skulle lakke reflektorene i tåkelysene mine og montere xenon, da lyser det godt opp men blender ikke alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig Du får ordne kronerulling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Hørtes smart ut å lakke reflektorene Blir så og si det samme som å legge på sotefilm på lykteglassene som så mange gjør. Dette er i mine øyne mye stiligere. ja man vil få litt dårligere lys, men noe må man vel lide for Det er jo ikke noe problem det? tenkte jeg skulle lakke reflektorene i tåkelysene mine og montere xenon, da lyser det godt opp men blender ikke alikevel Monterer du xenon har jeg trua på at det blir bedre, men fortsatt har jeg liten tro på at man får "bare litt dårligere lys" ved å lakke reflektorene. Hadde selv en bil som reflektorne hadde rustet opp, kan signere på at lyset var RÆVA! Er en grunn til at reflektorne er der, og det er for å "speilet" lyset utover Blir litt vanskelig det når dem ikke har noe å speile med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig Du får ordne kronerulling ? Innsamlingsaksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Du kan jo bare smile søtt og blunke litt så skal du se pengene ruller inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Du kan jo bare smile søtt og blunke litt så skal du se pengene ruller inn +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Haha, kjør på .. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Tar gjerne imot spons Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Ehm, ja, noen meninger? Vet ikke selv hva jeg syntes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Er det noe og lure på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå