Gå til innhold

Grace's E46 320CD M-sport || NYE 19".

Share

Anbefalte innlegg

Kjør på med bilens farge i innsatsen på lyktene og soting av reflektor. Til og med jeg liker den lukken.

DSC00024.jpg

Enig at grillen skal være krom (skriver han som har to biler med svarte nyrer.. #-o ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 666
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes smart ut å lakke reflektorene #-o

Blir så og si det samme som å legge på sotefilm på lykteglassene som så mange gjør. Dette er i mine øyne mye stiligere. ja man vil få litt dårligere lys, men noe må man vel lide for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig :)

Sånn har jeg tenkt mye og, blir somregel aldri sånn når man eier en BMW :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så og si det samme som å legge på sotefilm på lykteglassene som så mange gjør. Dette er i mine øyne mye stiligere. ja man vil få litt dårligere lys, men noe må man vel lide for :P

Det er jo ikke noe problem det? tenkte jeg skulle lakke reflektorene i tåkelysene mine og montere xenon, da lyser det godt opp men blender ikke alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe problem det? tenkte jeg skulle lakke reflektorene i tåkelysene mine og montere xenon, da lyser det godt opp men blender ikke alikevel ;)

Monterer du xenon har jeg trua på at det blir bedre, men fortsatt har jeg liten tro på at man får "bare litt dårligere lys" ved å lakke reflektorene. Hadde selv en bil som reflektorne hadde rustet opp, kan signere på at lyset var RÆVA!

Er en grunn til at reflektorne er der, og det er for å "speilet" lyset utover :P Blir litt vanskelig det når dem ikke har noe å speile med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig :)

Du får ordne kronerulling :D

?

Innsamlingsaksjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...