Saltkjelen Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Ja, i dine øyne er den kanskje det (nei, jeg sier ikke at jeg ikke syntes bilen er verdt mer, for en pen bil har du definitivt), men så fremt det ikke finnes en kjøper for høyere pris er den, realistisk sett, ikke verdt mer. Som jeg sa innledningsvis i stad, så er det dessverre kjøpers marked.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Ja, i dine øyne er den kanskje det (nei, jeg sier ikke at jeg ikke syntes bilen er verdt mer, for en pen bil har du definitivt), men så fremt det ikke finnes en kjøper for høyere pris er den, realistisk sett, ikke verdt mer. Som jeg sa innledningsvis i stad, så er det dessverre kjøpers marked.. Det har jeg merket på min E60 på finn.no :/ Håpløst! Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Ja, i dine øyne er den kanskje det (nei, jeg sier ikke at jeg ikke syntes bilen er verdt mer, for en pen bil har du definitivt), men så fremt det ikke finnes en kjøper for høyere pris er den, realistisk sett, ikke verdt mer. Som jeg sa innledningsvis i stad, så er det dessverre kjøpers marked.. Det har jeg merket på min E60 på finn.no :/ Håpløst! Mvh Kristian. Prøvd å selge din siden vinter du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Da stikker bilen min og jeg opp på Våler Motorshow Flere som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 God fornøyelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 noen som vil kjøpe bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 noen som vil kjøpe bilen ? Det er det garantert, Grace, men trodde ikke du skulle selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Life changes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 noen som vil kjøpe bilen ? Hva tenker du av pris da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 130000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 130000,- Eller, bud over! No shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Så lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Life changes Hva har du vært og gjort nå? Bolle i ovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Life changes Hva har du vært og gjort nå? Bolle i ovnen? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå