Saltkjelen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Ja, i dine øyne er den kanskje det (nei, jeg sier ikke at jeg ikke syntes bilen er verdt mer, for en pen bil har du definitivt), men så fremt det ikke finnes en kjøper for høyere pris er den, realistisk sett, ikke verdt mer. Som jeg sa innledningsvis i stad, så er det dessverre kjøpers marked..
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Ja, i dine øyne er den kanskje det (nei, jeg sier ikke at jeg ikke syntes bilen er verdt mer, for en pen bil har du definitivt), men så fremt det ikke finnes en kjøper for høyere pris er den, realistisk sett, ikke verdt mer. Som jeg sa innledningsvis i stad, så er det dessverre kjøpers marked.. Det har jeg merket på min E60 på finn.no :/ Håpløst! Mvh Kristian.
bmwgrace Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Ja, i dine øyne er den kanskje det (nei, jeg sier ikke at jeg ikke syntes bilen er verdt mer, for en pen bil har du definitivt), men så fremt det ikke finnes en kjøper for høyere pris er den, realistisk sett, ikke verdt mer. Som jeg sa innledningsvis i stad, så er det dessverre kjøpers marked.. Det har jeg merket på min E60 på finn.no :/ Håpløst! Mvh Kristian. Prøvd å selge din siden vinter du da
bmwgrace Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Da stikker bilen min og jeg opp på Våler Motorshow Flere som skal dit?
Turbo-HF Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 noen som vil kjøpe bilen ? Det er det garantert, Grace, men trodde ikke du skulle selge?
AndeRsen94 Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 noen som vil kjøpe bilen ? Hva tenker du av pris da ?
///MoePower Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Life changes Hva har du vært og gjort nå? Bolle i ovnen?
bmwgrace Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Life changes Hva har du vært og gjort nå? Bolle i ovnen? Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå